راهنمایی بازی DiRT Rally 2.0 مشاوره خاصی برای رانندگان تازه کار است که به شما کمک می کند اولین موفقیت های شغلی خود را بدست آورید. شما برای بدست آوردن بهترین اتومبیل ها برای شروع، باید یاد بگیرید چگونه وارد گوشه ها و نحوه تفسیر دستورات راننده شوید. شما در اینجا دستورات مختلف را یاد خواهید گرفت و می توانید بدون تصادف به مسابقات بپردازید. ما نشان می دهیم چه خودروهایی بهترین هستند، اصول اولیه رانندگی را توضیح می دهند و راهنمایی هایی را برای تکمیل مسابقات قهرمانی رالی در حالت حرفه ای ارائه می دهند.

راهنمای DiRT Rally 2.0 به شما کمک می کند تا در مسیر تظاهرات ویژه زنده بمانید و در یک قطعه به خط پایان برسید. در مقابل مسابقات، جایی که مسیرها می توانند حفظ شوند و موانع مسیرهای شن و ماسه باعث جلوگیری از رانندگی شدن ماشین پس از یک اشتباه شود، تنها یک فرصت برای سواری خوب در یک مسیر باریک و ناشناخته وجود دارد.

بخش جداگانه راهنمای توضیح Rallycross و قوانین آن که به شدت از تظاهرات کلاسیک متفاوت است. علاوه بر این راهنمایی ها ما به سوالات شما نیز پاسخگو خواهیم بود. شما بیش از 50 خودرو مجاز را در اینجا پیدا می کنید، از مشهورترین مارک ها و گروه های از Skoda کوچک، Lancia Stratos کلاسیک.

بازی DiRT Rally 2.0

این بازی به شما اجازه می دهد تا تیم خود را در طول حالت حرفه ای مدیریت کنید و مجوز FIA برای رقابت Rallycross را داشته باشید. در این بخش، کنار مکان هایی مانند ایالات متحده آمریکا، نیوزیلند، استرالیا، اسپانیا و آرژانتین، رالی لهستان نیز ظاهر شد.

راهنمایی های شروع

اگر در حال حاضر یک دست بر روی فرمان و دیگری در دستگیره دارید و پای خود را برای پیشبرد سیگنال برای شروع تجمع گاز فشار می دهید، حداقل نگاهی به راهنمایی هایی که به شما کمک می کند با خیال راحت به خط پایان برسید بیندازید:

  • همیشه به co-driver گوش دهید و حفظ تعادل بعدی به عهده شما می باشد
  • هر ماشین می تواند قبل از خرید آزمایش شود
  • بهتر است که سرعت کمتری داشته باشید و به نوبه خود با سرعت پایین تر از سقوط و از دست دادن زمان ارزشمند برای عقب رفتن در مسیر یا برای تعمیرات حفظ تعادل نمایید.
  • اگر شنیدید “Don’t cut!” بنایراین نباید در مسیر زاویه دار قطع کنید.
  • به یاد داشته باشید ماشین خود را تعمیر کنید
  • به یاد داشته باشید که تایرها را تغییر دهید
  • مشارکت در چالش های روزانه و هفتگی برای دریافت پول بیشتر
  • به خاطر داشته باشید که آسیب های ماشین در طول چالش به حالت حرفه ای تبدیل می شود
  • در ابتدا، لغزنده های تنظیم را لمس نکنید
  • برای تعمیر و نگهداری ماشین خود خرید کنید.

مبانی رانندگی رالی و هدایت کردن

در این بخش شما می آموزید چگونه باید در جاده های باریک و پر پیچ رانندگی نمایید.

ما در مورد چگونگی استفاده از دریچه گاز و ترمز و نحوه کنترل آن در DiRT Rally 2.0 اطلاعاتی به شما خواهیم داد.

دستورات co-driver

بازی DiRT Rally 2.0

شما تنها زمانی که لازم است باید از حوادث متعدد محافظت کنید. پیچ ها اغلب در پشت درختان یا تپه ها پنهان می شود و در هنگام رانندگی با سرعت بسیار زیاد می توانید تنها به آنچه جلوی کاپوت می بینید تکیه کنید.

بهترین اتومبیل در DiRT Rally 2.0

در این قسمت از راهنمای DiRT Rally 2.0، ما کلاس های ماشین های موجود را توصیف می کنیم و مدل هایی که در ابتدا ارزش خرید دارند، مخصوصا اگر شما ماجراجویی خود را شروع می کنید.

مقام و حالت های Rallycross

حالت حرفه ای در DiRT Rally 2.0 متفاوت از موارد موجود در سایر بازی های مسابقه ای است. به همین دلیل این قسمت از راهنمای شما جزئیات عملی در مورد پیشرفت شغلی و گزینه های آن در DiRT Rally 2.0 را به شما نشان می دهد.

سوالات متداول

در این قسمت از راهنما شما پاسخ به پرسش های متداول (FAQ) را در DiRT Rally 2.0 خواهید یافت.

آیا شما می توانید DiRT Rally 2.0 را روی کیبورد بازی کنید؟

در ابتدا باید چه اتومبیل هایی را خریداری کنید؟

چگونه می توان سطح دشواری را در حالت حرفه ای تغییر داد؟

سیستم مورد نیاز

شما اطلاعاتی در مورد گزینه های گرافیکی و کنترل کننده های بازی پیدا خواهید کرد و چه کاری باید انجام دهید تا انیمیشن را بهبود ببخشید.

الزامات سیستم DiRT Rally 2.0.

گزینه های گرافیکی در DiRT Rally 2.0.

برای انجام DiRT Rally 2.0 به طور صحیح کار کنید.

این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد. لطفا نظرات خود را درباره بازی DiRT Rally 2.0 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Dirt Rally 2.0 Day One Edition برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 9 =