راهنمای بازی Dreams خلاصه ای از دانش در مورد یک Sandbox منحصر به فرد است. Dreams بازیکنان را قادر می سازد پروژه های شگفت انگیزی را با ارائه گزینه های مختلف و با یک سازنده قدرتمند بازی آن را فراهم کنند. با این حال، اگر شما نمی خواهید از سازنده استفاده کنید، می توانید هزاران نقشه، پروژه ها و آثار مختلف را در این بازی پیدا کنید. در اینجا شما دستورالعمل هایی را در مورد چگونگی شروع به ایجاد نقشه ها خواهید یافت.

در اینجا شما اطلاعاتی درباره این بازی در کنسول ps4 و vr به دست خواهید آورد. با ما در ادامه همراه باشید. Dreams یک بازی توسعه یافته توسط Media Molecule می باشد و این یک بازی سه بعدی است که ویژگی مبارزه، حل معما، اکتشاف و حتی مسابقات چالش برانگیز را در خود جای داده است. بازیکنان می توانند تصمیم بگیرند چه نوع چالشی را در خلاقیت خود به کار ببرند. تمامی این بازی به یک پورت آنلاین جهانی مرتبط می باشد و شما را با دیگران پیوند خواهد داد.

امکانات ارائه شده توسط بازی Dreams چشمگیر است. در ادامه آنها را بررسی خواهیم نمود.

بازی Dreams توسط تریلری در جشنواره ۲۰۱۷ The Game Awards معرفی شد. این بازی پازلی، به صورت انحصاری برای کنسول ps4 طراحی شده است. سازندگان، این بازی پر زرق و برق را در ژانر Sandbox خلق کرده اند. تمرکز داستانِ بازی، بر روی مردی به نام Art است. ما در این بازی به رویاهای Art وارد خواهیم شد. در ادامه با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

این بازی در دنیایی کاملا فانتزی و به دور از واقعیت طراحی شده است. کاراکترهای موجود در بازی، Francis و Foxy نام دارند. Francis همیشه چکشی در دست دارد و Foxy نقش هدایت کننده در مسیر را بر َعهده خواهد داشت. البته به بازیکن اجازه ی هر آنچه را که می خواهد تصور کند، داده می شود. ابزارهای موجود در بازی برای گسترش سطح داستان  و گیم پلی طراحی شده اند.

Dreams و دسترسی اولیه

Dreams در تاریخ 27 فروردین 98 وارد بازار شد. این نسخه از بازی دارای یک کمپین قابل پخش و یک حالت چند نفره کار نمی کند. همچنین خرید بازی از طریق PlayStation Store امکان پذیر است.

Vr در Dreams

متأسفانه، اگر چه توسعه دهندگان قصد پشتیبانی از VR را به Dream دارند، اجرای این حالت سریع اتفاق نخواهد افتاد. نسخه اولیه دسترسی از VR پشتیبانی نمی کند. توسعه دهندگان Media Molecule گفتند که پشتیبانی VR بعدا در حلقه تولید اضافه خواهد شد.

نسخه نمایشی و دسترسی سریع

Media Molecule در مورد دسترسی به نسخه اولیه بازی کاملا روشن نیست. دسترسی اولیه اغلب برای سازندگان است که می توانند از خالق سطح پیشرفته جهان استفاده کنند و پروژه ها و بازی های منحصر به فرد ایجاد کنند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Dreams به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =