بازی Fortnite Battle Royale در تمام پلتفرم های xbox1 ،pc ،ps4 ،ios و android عرضه شده است. بازی Fortnite Battle Royal دقیقا 100 بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می دهد تا آخرین بازمانده برنده شود. در آموزش بازی Fortnite Battle Royal، من تمام اطلاعاتی که در مورد بهترین اسلحه ها و همچنین ترفندهای بازی دارم، در اختیار شما قرار می دهم تا به کمک آن بتوانید شما پیروز نبرد باشید.

بازی  Fortnite Battle Royale در عمل، بخش مجزایی از بازی Fortnite به شمار می ‌رود که در کنار نسخه‌ ی اصلی این اثر ابتدا بر روی xbox1 ،ps4 و pc عرضه شد و پس از استقبال فراوان، سرانجام نسخه ios آن نیز روانه بازار شد. اخبار منتشر شده حاکی از آن است که نسخه android نیز به زودی برای کاربران موبایل در دسترس قرار خواهد گرفت.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4


بازی Fortnite Battle Royale در اولین روز عرضه اش، بازیکنان زیادی را جذب کرد و به محبوبیت قابل توجهی دست یافت.


اگر از جمله بازیکنان پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 هستید، حتما پیشنهاد می‌ کنم بخش Battle Royale بازی Fortnite را امتحان کنید.

بازی Fortnite یک اکشن سوم شخص محسوب می شود که عناصر ساخت و ساز بازی‌ های استراتژی هم به آن اضافه شده‌ اند. در این بازی باید به کمک دوستان خود، در مقابل زامبی‌ ها دفاع کنید و برای خود قلعه بسازید.


مفهوم اصلی Battle Royale از روی فیلم محبوب ژاپنی Battle Royale (بر اساس کتابی به همین نام نوشته ی Koushun Takam) ساخته شده است.


هنگامی که بازی Battle Royale شروع می شود، شما کمی در محوطه انتظار صبر خواهید کرد که همه ی 99 بازیکن دیگر در بازی حاضر شوند. اصلا جای نگرانی نیست، زیرا در محوطه انتظار هیچ کس کشته نمی شود، بنابراین به راحتی شروع به تست کردن سلاح های جدید کنید.

اتوبوس در آموزش بازی Fortnite Battle Royale

آموزش بازی Fortnite Battle Royale

  • هنگامی که بازی Battle Royale شروع می شود، شما به Battle Bus منتقل می شوید.
  • به نقشه خود نگاه کنید تا متوجه شوید مسیر Battle Bus به کدام سمت است. شما همیشه باید به صورت دستی نقشه خود را چک کنید.
  • یادتان باشد که به محض شروع بازی از اتوبوس به بیرون نپرید، از روی نقشه نگاه کنید و در منطقه مناسب فرود بیایید.
  • وقتی که نزدیک نقطه فرود شدید، به صورت اتوماتیک بالنی در اختیار شما قرار داده می شود تا راحت فرود بیایید.
  • زمانی از هواپیما بیرون بپرید که در نزدیکی یک ساختمان باشید. به این دلیل که شما در نهایت به زمین فرود می آیید و باید هر چه سریع تر خود را به نزدیک ترین ساختمان برسانید.
  • شما در سواحل نقشه، هیچ سلاح یا مهماتی پیدا نخواهید کرد. شما می توانید سلاح ها و مهمات را در خانه ها و ساختمان های دیگر پیدا کنید.
  • شروع این بازی با چیزی جز یک pickaxe نخواهد بود. شما می توانید از این pickaxe برای از بین بردن هر مانعی از جمله دیوارها، درختان، مبلمان و اشیاء دیگر استفاده کنید.
  • Pickaxe نوعی کلنگ است که در دستان شما همواره قرار دارد.
  • شما منابع چوب، فلز و سنگ را بر اساس اشیائی که با pickaxe از بین برده اید، به دست می آورید.
  • توصیه می کنم که سعی کنید این نوع مواد را بلافاصله استفاده نکنید. زیرا هنگام فرار، برای ساختن دیوارهای دفاعی، به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد.

طوفان در آموزش بازی Fortnite Battle Royale 

یکی از مواردی که باید با آن مبارزه کنید همین طوفان است. در اوایل بازی- بعد از گذشت چند دقیقه- یک دایره سفید روی نقشه قرار می گیرد که Eye of the Storm نام دارد. تا زمانی که شما داخل آن هستید، از آسیب طوفان (دایره آبی) محافظت خواهید شد. شما همیشه باید در دایره سفید باشید. چون اگر کسی در دایره آبی قرار داشته باشد، به طور مداوم آسیب می بیند و زود از بین خواهد رفت. شاید به نظر برسد که بازی Fortnite Battle Royale بسیار شبیه به Battleground است، اما با خواندن آموزش بازی نبرد رویال فورتنایت و پیشروی در بازی قطعا متوجه اشتباه خود خواهید شد.

آموزش بازی Fortnite Battle Royale

  • به محض برخورد با زمین، اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که سلاح و مهمات اطراف خود را جمع آوری کنید و هر چیزی را که می توانید (برای به دست آوردن منابع) تخریب کنید.
  • شما می توانید در هر موقعیتی که قرار دارید، راهی ایمن پیدا کنید. زیرا می توانید از تپه ها، ساختمان ها و دیوارها استفاده کنید تا مانع از شلیک دشمن شوند.
  • هنگام مواجه شدن با یک راه پله ی بزرگ نگران نباشید، چون با یک حرکت می توانید کل آن را تخریب کنید. فقط کافیست تیراندازی شما به بخش بسیار پایین آن باشد، که موجب سقوط کل آن خواهد شد.
  • اگر شما یک راه پله را تخریب کنید و باعث سقوط بازیکن از ارتفاع زیاد شوید، دشمن شما به احتمال زیاد کشته خواهد شد.
  • همیشه صندوق گنج را باز کنید. آن ها نسبت به جمع آوری چیزهایی که در اطراف محیط پراکنده شده اند، از ارزش بیشتری برخوردارند. بنابراین همیشه مطمئن شوید که آن ها را باز کرده اید.
  • اگر شعله آبی براق روی زمین می بینید، این نشان دهنده ی سقوط یک loot از هوا به زمین است. بنابراین در این مورد برنامه ریزی کنید. زیرا می توانید loot را از آن خود کنید یا از آن به عنوان طعمه برای جذب بازیکنان دیگر استفاده کنید.
  • پس از کشته شدن هر بازیکن در Fortnite Battle Royale، یک Loot از او به جای می ماند. شما می توانید آن را برای خودتان جمع آوری کنید یا آن را ترک کنید و در نزدیکی آن کمین کنید تا یکی از بازیکنان دیگر، برای جمع آوری آن Loot اقدام کند.
  • به محض دیدن drink shield از آن استفاده کنید و برای بعدتر خود نگه ندارید، زیرا inventory شما را اشغال نمی کند و همچنین مقاومت شما را در برابر حملات شدید تفنگ های تک تیرانداز و سلاح های دیگر ارتقا می دهد.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

بهترین اسلحه در آموزش بازی Fortnite Battle Royale

آموزش بازی Fortnite Battle Royale

بازی Fortnite Battle Royale نبردی برای زنده ماندن است (اگر در هر مرحله بازی بمیرید، دیگر فرصتی برای زنده ماندن ندارید). اهدای سلاح ها به 10 بازیکن نهایی، بسیار مهم است. به همین ترتیب، شما همیشه در جستجوی سلاحی قدرتمند و به دنبال راه های هوشمندانه برای رسیدن به هدف می باشید. بستگی به قدرتی که در هر مرحله از بازی دارید، سلاح هایی با رنگ های مختلف به شما داده می شود. ترتیب رنگ سلاح ها از ضعیف به قوی به این صورت است: سفید، سبز، آبی، بنفش و زرد. سلاح های سبز، بنفش و زرد همیشه دارای مزایا و پاداش های خاصی هستند.

بدیهی است که در شروع بازی، سلاح سفید رنگ به شما تعلق می گیرد که نام آن common است.

نام سلاح ها

  • Common
  • Uncommon
  • Rare
  • Epic
  • Legendary

لازم به ذکر است که در راستای معرفی بهترین سلاح های جنگی برای آموزش بازی Fortnite Battle Royale، به قدرت بی نظیر تک تیر انداز می توان اشاره کرد. در واقع تک تیر انداز طرف مقابلش را بدون سپر با یک ضربه می تواند بکشد. shotguns یکی از سلاح های قدرتمند در بازی Fortnite Battle Royale است. این تفنگ دارای محدوده دلخواه خود می باشد، به این معنی که شما برای ایجاد خسارت جدی نباید نزدیک به یک بازیکن باشید.

  • سلاح هایی که باعث ایجاد آسیب های ناحیه ای می شوند یا سرعت آتش را افزایش می دهند، بهترین کارایی را برای بازی Fortnite Battle Royale دارند.
  • سلاح هایی مانند پرتاب نارنجک، برای از بین بردن هر پوششی که مخالفان شما از آن ها استفاده می کنند عالی هستند.
  • قانون اصلی اولویت بندی اسلحه در بازی Fortnite Battle Royale، براساس نادر بودن و میزان آسیب پذیری است.
  • با توجه به این که شما حداکثر پنج inventory دارید، اطمینان حاصل کنید که جای خالی برای وسایلی مانند باند و کیت های بهداشتی نیز وجود داشته باشد. چون اگر در خط آتش دشمن گیر کنید دیگر هیچ راهی برای بهبود زخم های خود نخواهید داشت.

پنجاه نفر مقابل پنجاه نفر

در جشنواره The Game Awards 2017 یک مدل جدید برای Fortnite Battle Royale با نام تجاری جدید، 50v50 اعلام و منتشر شد. همان طور که از نامش پیداست – حالت 50v50 جدید- یک تیم 50 نفره را در برابر یک تیم دیگر از 50 بازیکن در نقشه بزرگ Fortnite Battle Royale قرار می دهد. متاسفانه عمر این بازی کوتاه بود، اما در آینده شاهد ظاهر شدن دوباره آن خواهیم بود.

رویداد محدود بعدی برای بازی Fortnite Battle Royale،  رویداد Sneaky Silencer است که در تاریخ 5 ژانویه 2018 آغاز شد و در تاریخ 8 ژانویه به پایان رسید.

راهنمای چالش هفتگی بازی Fortnite

هر هفته، جدیدترین چالش های هفتگی Fortnite برای هر سه شنبه در اختیار بازیکنان Fortnite Battle Royale قرار داده می شود. اگر خواستار پیروزی هستید، پس به دنبال راهی مناسب برای تکمیل چالش های پیچیده باشید. توصیه ی من به شما پیدا کردن مکان ها و ساختمان های پنهان مانند پمپ بنزین، با اسلحه های خاص مانند Pickaxe است.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، امیدوارم نکات یاد شده در این مقاله تاثیر خوبی برای شما به همراه آورد.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی Fortnite Battle Royale برای xbox1 ،pc ،ps4 ،ios و android وجود دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite Battle Royale  برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

99 thoughts on “آموزش بازی Fortnite Battle Royale

  1. سید محمد ناصر غریفی says:

    سلام میشه بگید از کدوم سایت باید فورتنایت روی لپتاب نصب کرد لطفا بگید

  2. Amir says:

    سلام .
    فورتنایت روی xbox one s
    نیاز به گلد و لایو گلدیا همین اشتراک داره
    یا مثل ps4میشه رایگان بازی کرد؟؟

  3. Hamid Reza says:

    راستی با نت اسیا تک وصل میشه ؟ چون بعضی از بازی ها با بعضی از نت ها سازگاری ندارن و اصلا کار نمیکنند.

  4. Hamid Reza says:

    سلام و خسته نباشید
    من رفتم تو سایت fortnite و installer واسه pc دانلود کردم . extract کردم , و الان که installer رو باز میکنم ی کادر مشکی که فک کنم واسه دانلود بازی باشه باز میکنه ولی توی همون کادر شکل یک مثلث و ی علامت تعجب وسطش میاره .
    میشه لطفا بگید مشکل کجاس ؟!

  5. mohamad javad says:

    دوستان بهتون پیشنهاد میکنم برای خرید محصولات فورتنایت از سایت استیم گیفتز خریداری کنید با تشکر خدا نگهدار

    • mohamad javad says:

      سلام دانیال تو باید یک ادم باز کنی وقتی باز کردی میتونی ادم های رو که باز کردی یا خریدی رو انتخاب کنی
      برای ادم باز کردن یا باید ویباکس بدی ادم بخری یا باید سیو د ورلد بخری که 2 تا ادم بهت میده

      ویباکس رو می تونی از طریق سیو د ورلد یا free pass یا Battle pass بدست بیاری

      دوستان بهتون پیشنهاد میکنم برای خرید محصولات فورتنایت از سایت استیم گیفتز خریداری کنید با تشکر خدا نگهدار

  6. محمد says:

    سلام من نمیدونم تو نقشه اون ابی ها رو باید کشت ؟
    اگه لونا رو باید کشت من میزنم نمیمیرن بعد اونا یه تیر به من میزنن من میمیرم

  7. mahdi says:

    سلام ببخشید شما میدونید وقتی روی pc میریزیم چرا وقتی همه ی کار هارو درست انجام دادیم چرا luncher تا 20 درصد میره و بعد دوباره شروع به install می کنه

  8. حسن says:

    سلام خواهش میکنم جواب بدین من وقتی وارم بازی میشم وقتی بازی رو شروع میکنم از اوتوبوس که میفتم منو میندازه بیرون چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنین

  9. عارف says:

    سلام من با pc بازی میکنم امروز وقتی بازش کردم بهم این ارور رو داد out of video memory trying to allocate a rendering resource.make sure your video card has the minimum required memory try lowering the resolution and/or closing other
    این یعنی چی؟appilications that are running.exiting

    • Arman Sinister says:

      عزیز باید تنظیمات کارت گرافیکتو روی high performance تنظیم کنی ، بعدش درست میشه. فقط دقت کن آخرین ورژن کارت گرافیکتو نصب کرده باشی

  10. Ali nasr esf says:

    wwwali2002088و… هست اسمم تو ps4سرچ کنید بیاسد بازی کنیم پرو نیسم ولی بازیم خوبه فقط فرندام کمن بیاید بازی کنیم

  11. 30neior says:

    سلام من این بازی رو دانلود کردم به صورت 9پارت زیپ هستش نمیدونم چطوری نصبش کنم و اشتراکش (گرین کارت)رو فعال کنم راهنمایی کنید لطفا

    • Moein says:

      سلام اول پارت هارو همه رو بگیر بعد کلیک راست کن بزن روی همه رو با هم از حالت فشرده در بیار بعد احتمالا باید ستاپ داشته باشه برای نصب اصلا من نظرم اینه به جای این کارا از سایت اپیک گیمز دانلود کنید من که رفتم دانلود کردم ۱۱ گیگ شد تازه با فیلتر شکن سر یک ساعت و نیم بالا اومد در دردسر کپی فایل و مشکلاتی مثل این که برای پلیرا رایجه رو نداشت رو هم نداشت . 🙂

  12. امیر says:

    سلام چجوری تو پلی استیشن با وجود تحریما میشه ثبت نام کرد؟
    برای من بازی باز میشه و میتونم بازی کنم اما اکانت اپیک نمیتونم بسازم به علت تحریما چیکار کنم؟

  13. علی says:

    این بازی رو میشه با وای فای مخابراطی بازی کرد لگ نمی ده و با چه فیلتر شکنی میشه بازی کرد لطفا جوا بدید

  14. Iliya says:

    من چه جوری دانلودش کنم تو کامپیوتر نمی تونم خیلی سخته Epic Game Launncher هم نصب کردم میزنم روش نمیاره خیلی وایسادم نیاورد مینویسه pleas wait while we start your updare چی کار کنم درست شه

  15. محمد حسین says:

    سلام. من کل بازیو بلدم . با کامپیوتر بازی میکنم . فقط یه جا هست که بلد نیستم . بیشتر وقت ها اول میشم اما نمیدونم چجوری کاراکتر رو بقصونم . بهم بگید برای شادی نیاز دارم . ممنون

  16. محمد says:

    سلام ببخشید مزاحم شدم داخل پی سی چطور باید صحبت کرد داخل بازی من فقط میتونم گوش کنم نمیتونم حرف بزنم لطفا کمک کنید

  17. iliya says:

    سلام اقا یک من رو کمک می کنه می خوام رو تبلتم دانلودش کنم فورتنایت رو تبلتم اندرویده سامسونگ چی کار کنم یکی به من توضیح میده با فیبتر شکن میرم نمی شه چی کار کنم ترو خدا بهم بگین ۲ ماه می خوام نصبش کنم نمی تونم کسی می تونه بهم کمک کنه

  18. Darken Hangman says:

    سلام من تازه فورتنایت پلی میدم موقع رفتن تو بازی اصلی …شکن رو غیر فعال میکنم بعد تو بازی که میرم بعضی مواقع بازی می ایسته . و ایکن پلیر هارو و چیزایی که مربوط به نت میشه رو دیر لود میکنه مشکل چیه و چطوری باید درستش کنم

  19. محمد طاها says:

    سلام من بازی رو ریختم ام وقتی میرم ثبت نام کنم
    مینویسه بخاطر محدودیت های تجاری آمریکا کاربران بعضی کشور ها مثل ایران کوبا کره شمالی
    نمی تونم ثبت نام کنم ps4هم دارم اکانتم هم برای آمریکاست لطفا کمک کنید

  20. چرکن says:

    من مشکلم با این بازی اینکه هر وقت صدای پای حریف میاد گیج میشم یعنی نمیدونم از کدام طرف میاد و اکثر اوقات غافلگیر میشم و به لقا الله میرسم ایا رهی واسه تشخیص جهت از روی صدا هست مثلا مثه چست و سوال دیگه ایا میشه دو نفر با ی پلی استیشن بازی کنن و اگر بدون اکانت پلاس وارد بشم بن میشم یا نه

    • محمد says:

      از هدفون استفاده کن(هندزفری هم شاید بشه ولی سعی کن با هدفون بازی کنی)
      هواست باشه که هدفون رو درست بزار تو گوشت کنار یا پشت باند مینویسه برای کدوم گوشه اگه R باشه برای گوش راسته اگه L برای چپ
      اگه هدفون رو درست بزاری تو گوشه مثلا اگه حریفت از سمت چپت بیاد صدای راه رفتنش از طرف چپ هدفون میاد

  21. حسین says:

    سلام من وقتی میخوام کسی رو ادد کنم اسمشو میزنم ولی روی ادد نمیره و چیزی نمیاره،چرا؟
    چطوری میتونم تو حین بازی از همتیمیم درخواست سلاح کنم و چطوری من به همتیمیم سلاح بدم
    تلگرام بگین مرسی @osseinehuw

  22. مهدی says:

    سلام، این بازی تو ps4 برای اینکه بتونیم آنلاین بازی کنیم باید اکانت پلاس داشته باشیم؟؟

  23. سبهان says:

    سلام
    من بازی رو کامل نصب کردم و خود بازی روی دیکستاپه چجوری بیارمش بالا؟(با فیلتر سکن وارد میشم)لود میشه ولی نمیاد بالا

  24. Hesamko says:

    سلام
    من داخل ps4فورتینایت بازی میکنم ولی چرا ادمم هر دفعه بازی عوض میشه ثابت نیس ادمم

  25. جواد says:

    سلام و خسته نباشید من موقع نصب بازی وقتی وارد epic launcher میرم وقتی میخوام بزنم روی نصب مینویسه unsupported os چیکار کنم کمک کنید

  26. arsham says:

    سلام
    ببخشید اگه بخوام از طریق کامپیوتر با دوستم بازی کنم باید چیکار کنم
    وقتی میرم توی قسمتی که باید دوست انتخاب کنم لیستش خالی
    لطفا راهنماییم کنید

  27. کاپیتان مورس says:

    سلام. من با لب تاپ تازه شروع کردم. ساختن خیلی برام سخته. اینا که تند و تند میسازن دسته دا رن؟ یکی کمک کنه مخسی

  28. نقش says:

    سلام بازی کامل نصب شده ولی بعد که ایمیل و پسوورد می زنم میگه به سرور اپیک متصل نمیشه، چیکار کنم؟

  29. علیرضا says:

    سلام خسته نباشین من بازی رو دانلود کردم راحت نصب شد الان وقتی میرم تو بزنی و ready رو میزنم تا بازی کنم میگه network connection lose ترخدا بگین چیکار کنم درست بشه

    • Moein says:

      با سلام برای اجرای بازی نیاز به v.p.n یا فیل.تر شکن دارید وگرنه بازی اجرا نمی شود و ارور اینترنت می دهد

    • ARMIN says:

      بازی رو اگر از اینترنت یا خود گوگل دانلود کردی به صورتی که فایل دیتا داره حتما چک کن که فایل دیتا رو خوب آنزیپ کرده باشی و سر جای خودش قرار داده باشی اگر یک اشکال کوچیک داشته باشی بازی کار نمیکنه و من این مشکل رو داشتم پیشنهاد میکنم بازی رو اگر برای موبایل میخوای اندروید یا ios از سایت epicgames دانلود کن و بعد از نصب خودش فایل های مربوط به بازی حدود یک گیگ رو دانلود میکنه

    • آریت says:

      روی پی اس که به صورت رایگان میتونید از بازار پلی استیشن دانلود کنید
      احتمالاایکس باکس هم‌همینطور باشه

    • علی says:

      بازی فورتنایت اصلا cd نداره
      اونی که دیدی که یه جعبه cd هست اصلا دیست تو اون نیست
      فقط توش چند تا کده که می تونی بخش های پولی رو بخری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هجده =