ما در این مقاله شما را برای یافتن تمامی اسرار، لوازم و کلکسیون ها راهنمایی می کنیم. در این راهنمای شما اطلاعات دقیق در مورد بازی Hello Neighbor پیدا خواهید کرد، جایی که آن را خریداری نمایید و در کدام پلتفرم می توانید بازی کنید. همچنین ما بخش کنترل را برای اولین بار از این بازی برای شما آماده کرده ایم و ما به سوالات مربوط به پشتیبانی کنترلر پاسخ دادیم. در صفحه مورد نیاز سیستم شما نه تنها لیستی از نیازهای سخت افزاری را پیدا خواهید کرد، بلکه تعدادی از نکات برای افزایش فریم در ثانیه بازی وجود دارد.

از آنجا که گاهی اوقات بازی مشکل ساز است، ما همچنین تنظیمات موجود در گزینه های بازی را توصیف کردیم. به طوری که شما می توانید یاد بگیرید چگونه زبان را تغییر دهید، hints را روشن کنید و به حالت دوستانه تغییر دهید. همچنین تمام پاسخ های لازم را در بخش پرسش های متداول بررسی نمایید.

Hello Neighbor: Hide and Seek چیست؟

بازی Hello Neighbor

Hello Neighbor: Hide and Seek یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال 2017 منتشر شده است. قهرمانان این بازی، خواهر و برادر هستند که با تخیل بسیار غنی روبرو هستند. آنها فرزندان antagonist هستند و از سری اول در این عنوان حضور داشته اند. بازیکن در نقش دختر antagonist ظاهر می شود و وظایف جالبی در یک خانه پر از اسرار انجام می دهد.

از کجا می توانم نسخه PC بازی را خریداری کنم؟

اگر می خواهید بازی Hello Neighbor را روی رایانه شخصی خود انجام دهید، باید آن را از فروشگاه Epic Games خریداری کنید. این بازی به صورت خودکار به حساب شما اختصاص خواهد یافت، بنابراین فقط برنامه Epic Games را اجرا کنید و شما قادر به لذت بردن از بازی خواهید بود.

در کدام سیستم عامل ها بازی منتشر شده است؟

بازی بر روی پلتفرم های بازی PC ،XONE ،PS4 و Nintendo Switch منتشر شده است.

آیا می توانم داستان را از قسمت اول بازی Hello Neighbor: Hide and Seek بگویم؟

قهرمانان Hello Neighbor: Hide and Seek فرزندان آنتاگونیست از قسمت اول سری هستند. هنگامی که مادر آنها به طور غیر منتظره ای می میرد زندگی پر از آرامش و صلح آمیز آنها به پایان می رسد. داستان قرار است توضیحاتی در مورد برخی از قسمت های طرح که در بازی قبلی ارائه شده به بازیکن منتقل نماید اما به طور مستقیم به وظایف و عناصر خاص بازی اشاره نمی کند. با این حا بازیکنان می توانند خود را به سرعت در بازی پیدا کنند.

آیا گرافیک تغییر کرده است؟

گرافیک و الزامات سخت افزار Hello Neighbor: Hide and Seek با توجه به قسمت اول سری بازی تغییر نکرده است. اگر قسمت اول سریال برای شما بدون هیچ مشکلی کار کرده باشد، گیم پلی کیفیت صاف را نیز در این بخش مشاهده خواهید کرد.

شروع نکات

بازی Hello Neighbor

بازی Hello Neighbor: Hide and Seek یک بازی دشوار نیست، اما هنگام بازی کردن، چندین چیز مهم را باید به خاطر بسپاریم. اگر از این راهنمایی ها پیروی نکنید، بازی می تواند بسیار سنگین تر و یکنواخت تر باشد و لذت بازی را کاهش می دهد.

بازی Hello Neighbor

حالت friendly را روشن کنید- گزینه های درون بازی را می توانید به حالت دوستانه تبدیل کنید.

اگر شما نمی توانید یک مورد را پیدا کنید، hints را روشن کنید– آنها موقعیت مکانی دقیق مورد نیاز شما را نشان می دهند.

همیشه موارد را در مکان قابل مشاهده قرار دهید- اگر چندین مورد را از یک اتاق جمع آوری کنید، باید همه آنها را در یک مکان قرار دهید تا کار شما آسانتر شود. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی به آنها بازگردید.

هر کجا چیزی را رها نکنید- اگر چیزی را که برای تکمیل کار لازم است بردارید ممکن است برای شما سخت باشد که آن را پیدا کنید. بهتر است همیشه 4 چیز مهم را به سبد بیاورید.

اتاق های بزرگ را کاملا بررسی کنید- آسان نیست که اشیای مهم را در مناطق بزرگ نادیده بگیرید. بهتر است که اگر منظره ای از هر گوشه و کنار اتاق داشته باشید و تمام اشیای مهم را در یک مکان قرار دهید.

هرگز متوقف نباشید- در این بازی هیچ وقتی برای انجام دادن چیزها وجود ندارد. برادر شما رد این بازی می تواند در هر جایی کنارتان باشد. بنابراین، سعی کنید در حرکت ثابت برای جلوگیری از ترفندهای هوشمندانه خود باشید.

کنترل ها

بازی Hello Neighbor

کنترل در Hello Neighbor: Hide and Seek ممکن است در ابتدای ماجراجویی پیچیده باشد. ما کنترل های موجود در بازی را آماده کرده ایم تا اولین ساعت بازی خود را برای شما آسان تر کنیم.

راهنمای Hello Neighbor Hide and Seek

در Hello Neighbor: Hide and Seek می توانید یک سیستم از نکات را اجرا کنید. این به شما کمک خواهد کرد که موارد مختلفی را پیدا نمایید که برای تکمیل کار باید پیدا کنید.

چگونه می توانم Hints را فعال کنم؟

Hints را می توانید در تنظیمات بازی فعال کنید. کاری که همه شما باید انجام دهید این است وارد گزینه “game” شوید و شما قادر خواهید بود تا نکات را فعال کنید. شما همچنین می توانید Hints را در طول بازی فعال یا غیرفعال کنید.

چگونه Hints کار می کند؟

سیستم  Hintsدر این بازی شما را به جایی می برد تا تمام موارد مورد نیاز را پنهان کند، اما به هیچ وجه توضیح نمی دهد که چگونه آنها را از آنجا بردارید.

بازی Hello Neighbor

در اولین نقشه موجود در Hello Neighbor: Hide and Seek شما می توانید geysers را پیدا کنید. همچنین قدرت geysers خود را تنظیم کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که سنگ ها را بر روی غواصان غیر ضروری قرار دهید و آنهایی که تحت پوشش قرار می گیرند قدرت بیشتری خواهند داشت.

شما می توانید سنگ های geysers را مسدود کنید. تمامی اینها در قسمت های مختلف نقشه قرار دارند. به یاد داشته باشید که عمدتا چیزهایی را که در نزدیکی آن می خواهید استفاده نمایید را مسدود کنید.

بازی Hello Neighbor

غواصان به طور مداوم فعال هستند، شما فقط باید آنها را اجرا کنید و در هوا بالا ببرید.

دستورالعمل هایی برای بهبود عملکرد بازی در کامپیوتر را فراهم می کنیم.

بازی Hello Neighbor

Hello Neighbor: Hide and Seek تاریخ 16 آذر 97 به بازار عرضه شد. الزامات سیستم و شرح مفصلی از گزینه های گرافیکی برای نسخه PC، Intel Core i7-7700، 16 گیگابایت رم، NVIDIA GeForce GTX 1060 آماده شده است. این پیکربندی به طور کامل مطابق با الزامات توصیه شده خواهد بود.

حالت های بازی

Singleplayer: بله

Offline Co-op split screen/hot seat: خیر

Online Co-op: خیر

Multiplayer: خیر

این راهنما بر روی یک کامپیوتر از مشخصات زیر ساخته شده است:

سیستم عامل: ویندوز 10

CPU: Intel Core i7-7700

RAM: 16 GB

GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060

GPU RAM: 6 GB

PC – General info

Operating systems: Windows 7, Windows 8, Windows 10 64-bit

Windows XP and older: no supported

Internet connection during the game: Required

The need for activation via the Internet: Yes, via the Epic Games platform

Controllers: Keyboard and mouse, controller support.

Hello Neighbor: Hide and Seek سیستم مورد نیاز PC

  • Operating system: Windows 7 64-bit
  • CPU: Intel Core i5 2,5 GHz
  • RAM: 8 GB
  • GPU: Nvidia GeForce GTX 960
  • Required HDD space: 2 GB
  • GPU RAM: 2 GB

توصیه های سیستم مورد نیاز Hello Neighbor: Hide and Seek

  • Operating system: Windows 7 64-bit
  • CPU: Intel Core i7 3.3GHz
  • RAM: 16 GB
  • GPU: Nvidia GeForce GTX 1060
  • Required HDD space: 2 GB
  • GPU RAM: 3 GB

گزینه های گرافیکی در Hello Neighbor: Hide and Seek

بازی Hello Neighbor

رزولوشن – وضوح صفحه نمایش کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار می دهد.

فرآیند ارسال – این به طور قابل توجهی کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار نمی دهد اما بر رنگ تصاویر تاثیر می گذارد.

سایه ها – کیفیت سایه روی صافی بازی تاثیر می گذارد. سایه های زیادی در بازی وجود دارد، زیرا اشیاء زیادی در هر نقشه وجود دارد.

Anti-Aliasing – این گزینه لبه ها را تار می کند، بنابراین شما می توانید از خطوط pop-up بر روی صفحه نمایش خلاص شوید. اگر کارت گرافیکی ضعیف دارید، این گزینه را غیرفعال کنید.

Textures – این گزینه بر روی کیفیت بافت ها در بازی تاثیر می گذارد.

Draw Distance- این گزینه بر کشش فاصله اشیاء در بازی تاثیر می گذارد. اگر می خواهید همه چیز را در طرف دیگر نقشه ببینید، این گزینه را به Ultra بزنید.

Effects – این گزینه بر کیفیت انیمیشن اجسام موجود در بازی تاثیر می گذارد.

چگونه می توان بازی Hello Neighbor را به راحتی اجرا کرد؟

بازی Hello Neighbor حتی در سخت افزارهای بهتر از گفته های بالا کمی کندی دارد. بنابراین بهتر است تعدادی از تنظیمات گرافیکی را کاهش داده تا بازی کارآمدتر اجرا شود.

Anti-Aliasing – این گزینه لبه ها را تار می کند، بنابراین شما می توانید از خطوط پاپ آپ بر روی صفحه نمایش خلاص شوید. اگر کارت گرافیکی ضعیف دارید، این گزینه را غیرفعال کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Hello Neighbor به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Hello Neighbor Hide and seek برای PS4

3 thoughts on “آموزش بازی Hello Neighbor

  1. امیرعلی امینی says:

    اقا من نسخه اندروید را نصب کردم چجوری کیفیتش رو خوب کنم اندرویدم نهه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =