در این مقاله ما راجع به تسلط بر ضروریات بازی PUBG برای شما اطلاعاتی را به ارمغان می آوریم.

1: شهرهای بزرگ تحت مسیر پرواز مکان های خطرناکی به حساب می آیند اما به طور معمول بهترین مکان برای دریافت امکانات محسوب می شوند. برای موفقیت بیشتر گوشه کوچکی از ساختمان ها را برای باز کردن چتر پیدا کنید. البته استراتژی های موقعیت بهتر برای فرود چتر نجات وجود دارد که ما آنها را به صورت جداگانه برای شما در نظر می گیریم.

2: مهم ترین وسایلی که باید در اسرع وقت پیدا کنید اسلحه های مورد حمله در موقعیت های بسیار خوب قرار دارند (ARs). یک کوله پشتی، یک جلیقه ضد گلوله، اقلام شفا و یک کلاه ایمنی  آیتم های بهتری در سطح های بالاتر به حساب می آیند.

3: همه درهای بازی در ابتدا بسته هستند. اگر دری باز باشد مسلما کسی آنجاست. اگر در را باز کنید شما در گفتگو با جهان بازی خواهید بود.

4: هرچه از ارتفاع بالاتری سقوط کنید مسلما آسیب بیشتری خواهید دید.

5: اگر آتش را در محدوده ای حس کردید و نمی دانید منبع آن از کجا می آید نگران نباشید! شما می توانید به صورت نشسته مثل اردک در مسیر دشمن بروید. شما نباید در این مسیر به صورت زیگ زاگ و سرعتی حرکت نمایید. اگر استراتژی شما حرکت با خودرو است باید بگویم که حتما سریع رانندگی کنید.

6: هنگام مبارزه با دشمنان هر بازیکن ناتوانی که می بینید را نادیده بگیرید. آنها نمی توانند بلند شوند مگر اینکه نجات پیدا کنند. بنابراین کسانی را که هنوز به شما حمله می کنند را در الویت اول قرار دهید.

7: وسایل نقلیه عالی هستند تا فواصل بزرگی را در سرعت بالا پوشش دهند اما با توجه به سر و صدای آنها، مقدار زیادی از توجه را به خود جلب می کنند. از آنها عاقلانه استفاده کنید.

8: وسایل نقلیه هنگامی که با سرعت از روی تپه ها می چرخند منفجر می شوند. برای جلوگیری از سرازیر شدن باید هنگام سراشیبی توقف نمایید و اگر در حال سقوط هستید دور از ناقل ASAP قرار بگیرید.

9: تمامی هدف ها با تمام اسلحه ها کار نمی کند. به عنوان مثال شما نمی توانید حوزه x8 را بر روی M16 قرار دهید. به همین ترتیب شما نمی توانید x8 در SMG ها قرار دهید.

10: بدانید که کدام کلاه ایمنی می تواند چه مقدار ضربه گیر باشد. Kar98 از رایج ترین و مورد استفاده ترین به حساب می آید. اگر شما یک کلاه ایمنی سطح 2 یا پایین تر دارید باید بدانید کلاه سطح 3 می تواند بلافاصله جلو ضربه را بگیرد. البته این بدان معنا نیست که شما تا قبل از تهیه این کلاه در معرض خطر هستید.

11: بعد از شروع بازی اسلحه ها تقریبا بی معنی هستند. فقط اگر یک هفت تیر (P18C) داشته باشید که مانند SMG کار می کند. اگر شما اسلحه های خوب و مهمات زیادی ندارید در غیر اینصورت مهمات شما فضای گرانبهای موجود را هدر می دهد.

12: آسیب دیدن با زره سطح بالا در واقع بدتر از آسیب های زره سطح پایین است. برای مقایسه آنها لیست موجودی خود را نگاه کنید.

13: از پل ها مانند طاعون دوری کنید. پل ها معمولا تله هایی هستند تا شما را بکشند. اگر باید از این منطقه عبور کنید بهتر است از طریق قایق شنا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی PUBG با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =