هنگامی که می دانید در جنگ هستید.

ما در راهنماهای بازی PUBG به جزئی ترین مسائل رسیدگی کردیم تا از مبتدی تا پیشرفته بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دیگر جایی برای سوال باقی نماند. مبتدیان می توانند از این مقاله در یابند که چگونه میتوانند به نحو احسن از آیتم های خود بهره ببرند و برای زنده ماندن تا پایان بازی چه کارهایی باید انجام دهند. ترفندهای کمی برای این بازی وجود دارد که ما آنها را در چندین مقاله برای شما به ارمغان آورده ایم.

1: اگر می دانید مبارزه ای در نزدیکی در حال وقوع است و در یک منطقه خطرناک باز می شود از یک تقویت کننده استفاده کنید چیزی شبیه به Painkillers یا Energy Drinks به عنوان بهبود در طول زمان و سرعت فوق العاده می تواند حیاتی باشد.

2: چمن بلند از فاصله 150 متری رندر می شود ولی بازیکنان از فاصله دورتر مشخص می شوند. یعنی شما اگر درون چمن های بلند قرار بگیرید می توانید حریف را از دور تر مشاهده کنید.

3: با استفاده از دکمه Alt (یا نگه داشتن RB و حرکت left stick در Xbox) می توانید اطراف را وارسی کنید تا مکان مناسبی برای کمین کردن بیابید. حتی می توانید در برخی حالت ها خود را شبیه به یک بوته در آورید.

4: مکان هایی که یک اتاق درون اتاق دیگر قرار دارد فضا امنی برای پنهان شدن به حساب می آید.

5: شما می توانید در ساختمان به سمت در که باز می شود بایستید تا زمانی که کسی به خانه می آید او را بکشید. بنابراین این ویژگی به شما کمک می کند تا قبل از اینکه دشمن حمله کند او را نابود نمایید.

6: باید به کسانی که وارد ساختمان ها می شوند تا آنها را غارت نمایند بگویم همیشه پس از ورود به یک خانه، 360 درجه اطراف خود را مشاهده کنید تا از امن بودن آن مطمئن شوید.

7: نارنجک ها برای نابودی کلبه های کوچک مناسب هستند. البته باید از پنجره ای مشاهده کرده باشید که در خانه مورد نظر افرادی وجود دارند.

8: البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که نارنجک ها دود تولید می کنند و باعث جلب توجه دیگران می شوند. بنابراین از این روش می توانید در شرایطی خاص برای پرت کردن حواس دشمنان از آن استفاده نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی PUBG با سایت  crocogame همراه باشید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =