برای آشنا شدن با کنترلر های بازی PUBG در کنسول xbox1 با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

1: نگه داشتن Alt و یا RB در Xbox هنگامی که بدون حرکت به اطراف نگاه می کنید برای زمانی که در کمپین هستید یا از هواپیما در حال سقوط می باشید.

2: شما می توانید در حالی که در زیر آب مشغول شنا هستید دکمه C را نگه دارید (B در کنسول xbox). با نگه داشتن ‘Space’ یا (A در xbox) به سطح افزایش می دهد.

3: صندلی ها را در یک وسیله نقلیه با Ctrl + 1/2/3/4/5/6 تعویض کنید. با Ctrl + 1 شما به صندلی راننده خواهید رفت. در xbox با ضربه زدن به A یا نگه داشتن می توانید بر روی صندلی راننده بنشینید.

4: بر روی PC شما با فشار دادن بر روی دکمه = می توانید سرعت را به صورت خودکار انجام دهید.

5: با کلیک به سمت چپ با ‘Q’ و به سمت راست ‘E’ در حالی که هدف گیری در کنسول xbox باشد. از اینها برای نگاه کردن و شلیک کردن در اطراف دیوارها استفاده می کنید بدون آنکه اکثر خودتان را تحت تأثیر قرار دهید. بازیکنان سطح بالا نیز در میانه جنگ قرار می گیرند تا خود را به دردسر بیندازند.

6: کلید ‘Shift’ یا چپ قلاب را نگه دارید برای بالا رفتن وسیله نقلیه.

7: می توانید با تهاجم بیشتر از ترمز دستی وسیله نقلیه خود استفاده کنید. این کار باعث چرخیدن شما می شود که به وسیله ‘Space’ یا دکمه Y در Xbox این اتفاق می افتد.

8: کنترل موتور سیکلت در هوا با نگه داشتن پایین ‘Left Ctrl’ +’Space’.

9: تغییر شخص اول و سوم با فشار دادن ‘V’ بر روی PC یا RB بر روی Xbox.

10: 32. در حالی که برای هدفی می خواهید نفس خود را حبس کنید باید Shift یا LB در Xbox (فقط در ADS) را نگه دارید.

11: در حالی که هدفی دارید دکمه چپ موس را برای شلیک آهسته و پیوسته به جای شلیک ساده نگه دارید.

12: صفر کردن اسلحه (زمانی که سلاح/ دید اجازه می دهد، برای استفاده در محدوده های مختلف طولانی) با ‘Page Up’ و ‘Page Down’ یا d-pad در حالی که هدف بر روی Xbox می باشد.

13: آیتم های شفا به صورت پیش فرض به ‘7’، ‘8’، ‘9’ و ‘0’ ترسیم می شوند. لازم نیست صفحه نمایش موجودی خود را برای استفاده از آنها باز کنید. در Xbox این کار با پایین نگه داشتن دکمه d-pad است و شما می توانید برای تغییر موارد مصرفی ضربه بزنید.

14: شما می توانید نارنجک ها را بچرخانید و با یک دست پرتاب کنید. دکمه چپ موس و سپس دکمه راست موس را برای پرتاب کلیک کنید.

15: شما می توانید HUD را به طور کامل غیر فعال کنید. اگر نشانگرهای روی صفحه نمایش در راه را نمی خواهید مشاهده کنید با فشار دادن ‘Ctrl+U’ این اتفاق خواهد افتاد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازی PUBG با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

1 thoughts on “آموزش بازی PUBG کلید های میانبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =