ما در راهنماهای بازی PUBG به جزئی ترین مسائل رسیدگی کردیم تا از مبتدی تا پیشرفته بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دیگر جایی برای سوال باقی نماند. ما در این مقاله به 7 مورد از کنترل ها و تنظیمات اولیه بازی PUBG می پردازیم. ترفندهای کمی برای این بازی وجود دارد که ما آنها را در چندین مقاله برای شما به ارمغان آورده ایم.

1: به یاد داشته باشید که سلاح خود را دور بیندازید (کلید X بر روی pc) این به دلیل آن است که شما می توانید شش درصد سریعتر بدوید.

2: پیش از بازی کفش های خود را در بیاورید. سرعت آنها با یکدیگر تفاوتی ندارد و تنها دلیل این کار بی صدا بودن صدای کفش شما می باشد.

3: برای سوخت گیری خودرو باید به صورت کامل بایستید البته می توانید از داخل خودرو با کلیک راست بر روی موجودی سوخت خود سوخت گیری را انجام دهید.

4: استفاده از نشانه گذاری های نقشه چه هنگامی که به صورت انفرادی کار می کنید و چه زمانی که در گروه هستید از جهت های خاص (شمال/جنوب/مشرق/مغرب) بهره خواهید گرفت.

5: شما می توانید همیشه از voice chat بازی استفاده نمایید. ولی همیشه زمانی که در بخشی قرار می گیرید آن را تنظیم می کنید. گاهی اوقات شما تیم های دشمن را فراموش خواهید کرد بنابراین باید آنها را به خصوصی اختصاص دهید.

6: به یاد داشته باشید که سرعت شلیک خود را با کلید B یا سمت چپ D-pad خود تنظیم کنید.

7: سه نوع هدف برای رسیدن به نتیجه وجود دارد. Hip fire، یک ترفند دفاعی صحیح و دقیق تر به حساب می آید (نگه داشتن دکمه راست موس) و هدف گیری به سمت دید پایین (‘ADS’ با ضربه زدن به دکمه راست موس). شما همچنین می توانید تنظیمات را تغییر دهید تا مستقیما به ADS بروید تا به جای روشن/خاموش کردن با نگه داشتن راست کلیک بر روی آن این کار را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره کنترل اولیه بازی PUBG به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − سه =