همانطور که می دانید بازی Resident Evil 2 دوباره بازسازی شده و بسیار فوق العاده است. شما در این بازی ترسناک در شهر Raccoon حظور دارید و باید با کسب مهارت های مختلف سعی در زنده نگه داشتن کاراکترهای Claire و Leon داشته باشید. جدا از اینها باید بدانیدکلید موفقیت این بازی ترسناک در گرو حفاظت از منابع و درک کامل دشمنان می باشد.

ما در این مقاله چندین راهنمایی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید در این راهروهای تاریک و زیرزمینی زنده بمانید. در این بازسازی موارد جدیدی به بازی اضافه شده است که حتی اگر شما به عنوان یک بازنده به حساب آیید می توانید به وسیله این راهنمایی ها با مکانیک جدید شگفت زده شوید. همانند نسخه های پیشین این بازی به مراتب در حال عبور از چالش ها می باشد.

یکی از ترس هایی که تا آخر بازی با شما همراه می ماند مردن خودتان است. اگرچه بازی Resident Evil 2 ریشه در گذشته دارد ولی وحشت های آشنایی در این بازسازی مشاهده خواهید کرد.

1: به نقشه مراجعه نمایید (این موضوع بسیار مهم است).

اتاق های Resident Evil 2 با نقاط فراوانی که بسیار سودمند هستند در اطراف نقشه به صورت مخفی و پنهان پراکنده شده اند. شما در این نقاط می توانید در جستجوی آیتم هایی برای زنده ماندن باشید. نقاط مهم بر روی نقشه مانند انواع اشیا، انواع علامت های کلیدی و معماها نشانه گذاری شده است. همچنین نقشه شما به صورت رنگی می باشد و نشان می دهد کجا مشاهده شده و کجا باقی مانده است. به عنوان مثال بعضی اتاق ها اگر چیزی درونشان وجود داشته باشد به رنگ قرمز در می آید و بعد از رفتن شما به آنجا و دریافت وسایل رنگ آن آبی خواهد شد.

2: بخش تفنگ

همانطور که شما شهر Raccoon را کاووش می کنید می توانید در مناطقی ارتقا اسلحه های خود را بیابید. تمامی اینها موضوعات آشکاری هستند اما بعد مدتی متوجه خواهید شد که هر وسیله چه فضایی در موجودی شما می گیرد. خوشبختانه شما می توانید این قطعات را به اسلحه های خود متصل نمایید و بعد از آن حذف قطعات کنید و فضای بیشتری برای خود بسازید. این موضوع بخشی از تفنگ را جدا می کند.

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که وقتی بخشی از ظرفیت مهم اسلحه را افزایش می دهید، آن را با هم ترکیب نکنید. ممکن است فشنگ های شما زیاد نباشد ولی برای نجات دادن خودتان در این فضا آخرالزمانی واقعا لازم می باشد.

3: Quick Turn، دوست شماست

quick-turn به شما اجازه می دهد تا شخصیت خود را 180 درجه بچرخانید. این مانور در Resident Evil 2 انجام می شود و با فشار دادن Back + B / Circle انجام می شود. quick-turn در صورتی مفید می باشد که شما باید به سرعت به عقب برگردید.

4: استفاده از تابلوهای چوبی

شما می توانید از این تابلوهای چوبی برای پنجره ها استفاده نمایید. این موضوع در جلوگیری از ورود زامبی ها بسیار کمک می کند. شما باید از اینها در یک مکان استفاده کنید و اگر توصیه من را بخواهید می گویم آنها را در راهرو ورود زامبی ها قرار دهید. شما باید عاقلانه انتخاب کنید زیرا تعداد این قاب ها محدود است و بهترین راه استفاده مسیر های پر تردد شما می باشد.

5: با چاقو چک کنید

زامبی ها ممکن است گاهی بر روی زمین بیفتند و صدایی از خود منتشر نکنند اما این موضوع باعث گول زدن شما خواهد شد زیرا ممکن است آنها زنده مانده باشند. اگر زامبی روی زمین افتاد چک کنید که واقعا مرده باشد. اگر دیدید هنوز زنده است با ضربات تکراری چاقو یا گلوله آن را نابود نمایید.

6: بهتر است بدوید

شما می توانید به راحتی در مسیر خود زامبی ها را نابود کنید ولی نکته اینجاست که منابع شما به اتمام می رسد. در اینصورت شما باید عاقلانه برخورد کنید و بدانید کجا بجنگید و کجا فرار کنید. گاهی اوقات بهترین تاکتیک ضربه زدن به زامبی و فرار کردن است. اگر زیرک باشید با چاقو پای زامبی را ناقص می کنید تا نتواند راه برود سپس شروع به دویدن کنید. به هر حال باید خلاق باشید تا هم بتوانید آسیب نبینید و هم اسلحه خود را از دست ندهید.

در اینجا باید کمی درباره گرافیک چشم گیر این بازی صحبت کرد. واقعا تصاویر با جزئیات و زیبا طراحی شده اند و بازیکنان این موضوع را می توانند به خوبی حس کنند. البته نا گفته نماند که این موضوع به موتور قدرتمند RE Engine نیز مرتبط می باشد. در کل بازی Resident Evil 2 توانست به عنوان یک بازی ترسناک تمام و کمال ظاهر شود و توجه همگان را به خود جلب نماید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Resident Evil 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Resident Evil 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =