شما در این مقاله می توانید آموزش جامع بازی Sekiro را مشاهده نمایید. همچنین یاد می گیرید چگونه به مبارزه بپردازید و در نبردها پیروز میدان باشید. این راهنما برای کمک به شما در شناخت اصول بازی و شناخت مکانیک پیچیده تر آن طراحی شده است. این بازی توسط کمپانی FromSoftware طراحی شده است. جدا از آموزش ما به سوالات شما نیز در این مقاله پاسخ می دهیم.

در اینجا می توانید چیزهایی مانند نحوه پریشانی از حملات مخالفان، نحوه ارتقاء پروتزهای جدید، نحوه کشف مکان شروع یا نحوه ارائه حملات شگفت انگیز را یاد بگیرید. توصیف تمام تمرینات گروهی نیز بخش مهمی از این راهنما است. مهارت در مبارزات رفلکس بازیکنان را بیشتر می کند و با توجه به اضافه کردن گزینه های پیشرفته تر، می توان بسیاری از دشمنان را نابود کرد. راهنمای ما باید به کاهش تعداد مرگ و میر ناخواسته در طول مسیر نهایی ماجراجویی کمک کند.

10 نکته از بازی Sekiro: Shadows Die Twice

سعی کنید تا جایی که ممکن است دزدکی رفت و آمد نمایید. به این صورت شما می توانید به راحتی دشمنان را شناسایی کرده و نابود سازید. همچین در همین مسیر از جان خود نیز محافظت به عمل آورده و می توانید با مشاهده دشمنان قوی تر آماده باشید.

تمرین طفره رفتن از حملات دشمن. این یکی از مهم ترین جنبه ها در Sekiro می باشد. هر دفع حمله باعث می شود بتوانید ضربه ای مرگبار ایجاد کنید. شما می توانید به صورت رایگان با Hanbei در معبد Dilapidated تمرین کنید.

برای جلوگیری از حملات غیر منتظره باید یاد بگیرید چگونه به درستی واکنش نشان دهید. بسته به نوع حمله، شما باید بپرید یا از مبارزه طفره بروید. پس از باز کردن مهارت Mikiri Counter، شما همچنین قادر به مقابله با این حملات خواهید بود.

از تله کشنده استفاده کنید. Sekiro امکانات بیشتری را برای حرکت نسبت به Dark Souls ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید یک تله برای دشمنان خود بسازید و سپس کمین کنید.

شما با یک گزینه محدود می توانید پس از مرگ خود را نجات دهید.

شما با استفاده از ابزارهای موجود می توانید در برپایی جنگ موفق باشید. ابزارهای مختلف prosthetic در بازی وجود دارد که به شما کمک می کند از طریق تنظیم مخالفان را در آتش از بین ببرید. البته با احتیاط از آنها استفاده کنید زیرا هر استفاده حداقل یک Spirit Emblem را می گیرد.

اکتشاف مکان های جدید. در Sekiro، مکان های پنهان زیادی وجود دارد که می تواند گنجینه های ارزشمندی را پنهان کند یا منجر به سرپناه رئیس ها شود. در مورد دوم اطمینان حاصل کنید که شما برای چالش آماده هستید، زیرا بسیاری از کارفرمایان پنهانی بسیار قوی هستند.

شما لازم نیست که در مورد استقامت نگران باشید. در Sekiro، هیچ گونه نوار استقامت وجود ندارد.

دوربین را بر روی حریفی که در حال مبارزه با او هستید قفل کنید. این باید باعث برافروختن ضربه های دشمن و واکنش نسبت به انواع مختلف حملات بسیار ساده تر شود. این قاعده، موقعیتی است که در آن یک محل کوچک یا در برابر گروهی از دشمنان به مبارزه می پردازید.

در Sekiro، شما نمی توانید به شدت آسیب بزنید، زیرا شخصیت اصلی مواد مصرفی زیادی ندارد و به ندرت به شما امکان می دهد که health bar را تا حداکثر بازگردانید.

آیا Sekiro صدای ژاپنی دارد؟

بازی Sekiro

بله، این گزینه های صوتی پیش فرض هستند. پخش Sekiro در ژاپن کمک می کند تا خود را در جهان غوطه ور نمایید، اما اگر شما نمی خواهید با این زبان بازی کنید، این عنوان همچنین صداهای دیگر را ارائه می دهد (به عنوان مثال انگلیسی یا آلمانی). این بازی دارای گزینه های جداگانه ای برای متن و صدا است به این معنی که هر کسی قادر به تنظیم بازی به ترجیحات خود خواهد بود.

آیا می توانید با تکیه بر حملات خنثی بازی را ضرب کنید؟

بازی Sekiro

Sekiro: Shadows Die Twice بسیار شبیه سری Tenchu می باشد. کشتن دشمنان به صورت پنهانی بسیار خوب می باشد ولی شما نمی توانید همیشه در سایه پنهان بمانید. در بسیاری از موارد شما با اولین ضربه پنهانی به یک دشمن توجه او را به خود جلب کرده و سپس رو در رو باید به مبارزه بپردازید.

بنا به گفته های فوق ما پیشنهاد نمی کنیم که از تمامی دشمنان فرار کنید. اگر هنوز هم می خواهید این کار را انجام دهید، سعی کنید حداقل در تمام مکان هایی که برای اولین بار از آن بازدید می کنید، دشمنان را ببینید.

آیا در Sekiro می توانید شخصیت های تازه بسازید؟

بازی Sekiro

نه، Sekiro: Shadows Die دو بار اجازه نمی دهد که بازیکنان شخصیت خودشان را ایجاد کنند. این تصمیم با توجه به طرح انجام شده است.  Sekiroنیز گزینه ای برای تغییر لباس شخصیت ندارد. تنها جنبه ظاهری که می تواند تغییر کند، ابزارهای مختلف است. این هیچ مکمل فیزیکی منحصر به فردی را شامل نمی شود، گرچه دیگر پاداش های پیش سفارش در دسترس هستند.

نسخه های موجود در Sekiro: Shadows Die Twice؟

بازی Sekiro

در PS4، به دو تم پویا دسترسی پیدا می کنید (“Sekiro: Shadows Die The Twice” و “Sekiro: Shadows Die Double – Hirata Theme Dynamic Theme”).

در XBOX ONE، شما به دو avatars دسترسی پیدا می کنید (“بازوی پروتز Avatar – Sekiro” و “Avatar – Grappling hook”).

نسخه PC دیجیتالی artbook و نسخه دیجیتالی موسیقی متن دسترسی پیدا می کند.

لطفذا نظرات خود را درباره بازی Sekiro به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Sekiro Shadows Die Twice برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − ده =