هر هفته در Season of Opulence، Werner 99-40، بازی Destination 2 یکی از ربات های برج هک شده توسط Cabal Emperor Calus، به شما می دهد چهار رکوردی که می تواند به شما کمک کند Chalice of Opulence را به طور کامل ارتقا دهید. شما باید یک تعداد مشخصی از کشتن ها را به دست آورید. خوشبختانه، ما هر یک از گنجینه های Calus را ردیابی کردیم تا به شما نشان دهد که دقیقا کجا بروید تا گنجینه را جذب کنید.

تخفیف فروشگاه Salvaged به شما این امکان را می دهد تا پنج برنامه آنالوگ افسانه ای را از هر قطره ای در هر فعالیتی انتخاب کنید، این بدان معنی است که اگر شما فقط بازی را به صورت عادی بازی کنید، در نهایت این پاداش را بدون هیچ گونه تلاش اضافی کامل خواهید کرد. پیدا کردن نقشه باعث می شود شما به Io بروید.

بازی Destiny 2

جایی برای پیدا کردن گنج

در Io شما به دنبال منطقه Spine Burrows می گردید. به نظر می رسد که محل مورد نظر شما در نزدیکی Scar Giant’s Scar می باشد، اما در حقیقت، از Oasis Oost قابل دسترس است. منطقه Lost Oasis landing را برای فرود انتخاب کنید. هنگامی که شما وارد می شوید، باید یک غار را با جریان آبی که منجر به آن می شود باز کنید، این همان جایی است که شما به آنجا رفته اید. اسم Spine Burrows باید بر روی صفحه نمایش شما ظاهر شود تا بفهمد شما در جای مناسب قرار دارید.

بازی Destiny 2

جعبه ای که می خواهید بر روی زمین قرار دارد. شما باید در ادامه تونل را دنبال نمایید.

بازی Destiny 2

شما در کنار یک درخت بزرگ می روید. پشت سر خود جعبه را پیدا خواهید کرد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =