فصل Opulence بازی Destiny 2 شما را وادار می کند بسیار حریصانه به مبارزات بپردازید. این فصل همچنین دارای ویژگی های هفتگی جدیدی است که شما را در سراسر سیستم خورشیدی برای کار Calus به منظور کسب امپراتوری Cabal می تواند از ارتقا Chalice of Opulence استفاده کند. هرچند که این ویژگی ها دارای مولفه دوم می باشند و علاوه بر کشتن یا جمع آوری آیتم ها، شما همچنین باید به دنبال جوایز خود باشید.

گنجینه از طرف Gaze درون Death’s Eyes شما را به مریخ می برد. بخشندگی شما را تشویق می کند تا در مقابل دشمنان خود قرار بگیرید و با اسلحه های خود دشمنان را نابود سازید. هنگامی که این کار را انجام دهید، یک نقشه گنج باز می شود که شما را به Alton Dynamo در مریخ هدایت می کند.

جایی برای پیدا کردن گنج

از منطقه Braytech Futurescape landing در مریخ شروع کنید. سپس به سمت Alton’s Dynamo می روید و از تونل عبور کرده و قدرت می گیرید. مبارزه از طریق Cabal را شما آنجا پیدا می کنید تا زمانی که از طریق یک درب بروید و وارد راهرو شوید. شما دو مسیر پیش رو پیدا خواهید کرد: یکی به سمت چپ و یکی به سمت راست. راهرو درست را انتخاب کنید و یک اتاق سرور بزرگ را وارد کنید. به یک اتاق بزرگ سرایداری وارد شوید.

این اتاق به شکل یک الماس بزرگ قرار داده شده است و شما می خواهید به طرف دیوار پشت، به سمت چپ، اطراف پشت مرکزی بروید. تنها باید مواظب دشمنان باشید تا از پشت سر غافلگیرتان نکنند. هنگامی که پله ها را در سمت چپ زمین پیدا می کنید، برای پیدا کردن جعبه درخشان در نزدیکی آنها، اطراف را نگه دارید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی بازی Destiny 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هشت =