ما در راهنماهای بازی PUBG به جزئی ترین مسائل رسیدگی کردیم تا از مبتدی تا پیشرفته بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دیگر جایی برای سوال باقی نماند. مبتدیان می توانند از این مقاله در یابند که چگونه میتوانند به نحو احسن از آیتم های خود بهره ببرند و برای زنده ماندن تا پایان بازی چه کارهایی باید انجام دهند. ترفندهای کمی برای این بازی وجود دارد که ما آنها را در چندین مقاله برای شما به ارمغان آورده ایم.

نکات پیشرفته بازی PUBG برای چگونگی برنده شدن در میدان های نبرد در اواخر بازی

1: هنگامی که منطقه امن کوچکتر می شود به طور معمول شما بین 10 یا 15 نفر اول هستید. بنابراین سعی می کنید به سرعت هر کسی را که مشاهده می کنید نابود سازید. زیرا اگر آنها زنده بمانند در این منطقه کوچک هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید نفر اول شوید.

2: دو راه حل اصلی برای چگونگی رسیدن به منطقه نهایی وجود دارد. اگر مطمئن هستید که می توانید یکی از آن ها را به دست آورید، آنگاه این کار را در اسرع وقت انجام دهید و در موقعیتی قرار گیرید که حداقل یک طرف آن امن باشد. به طور مثال یک سنگ کوچک یا دیوار بدون پنجره.

3: اگر دیر می رسید بهتر است در محدوده آبی پیش از انجام حرکتی منتظر بمانید. در اطراف لبه های منطقه بازی کنید. ممکن است فردی به دنبال رویکرد شما باشد اما اگر منطقه امن کوچک شده باشد و چند نفر باقی مانده باشند احتمالا از شما دور تر هستند و احتمالا دشمنان دیگری در الویت مرگ قرار می گیرند.

4: باید نقشه را تا جایی که می توانید یاد بگیرید و دانش خود را در مورد ناحیه مورد نظر بالا ببرید. نقشه Erangel ،Miramar و بهترین مناطق دریافت loot ها به شما کمک می کند. بنابراین باید به صورت آگاهانه مکانی را انتخاب نمایید تا انگیزه بیشتری کسب کنید.

5: به زودی به محل امنی برسید و سلاح های زیادی در اختیار داشته باشید و از ساختمان های دورتر محدوده امن دوری کنید و در آنها کمین نکنید. اگر نزدیک به دایره آبی باشید می توانید بازکنانی که مجبور به خروج از مخفی گاه ها هستند را بیابید و نابود کنید.

6: درختان برای پنهان شدن انتخاب عالی ای به حساب نمی آیند. جنگل برای پوشش بصری خوب است ولی فراموش نکنید که از فاصله دور یک درخت از سه جهت دید دارد. بنابراین از آنها به عنوان آخرین گزینه استفاده کنید.

7: هنگامی که شما به سه نفر نهایی رسیدید و هنوز کشف نشده اید باید همانجا بایستید و احتیاط کنید. نگران نباشید چون احتمالا دو نفر دیگر مشغول از بین بردن یکدیگر هستند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی PUBG با سایت  crocogame همراه باشید.

خرید بازی PUBG برای PS4

4 thoughts on “آموزش نکات پیشرفته بازی PUBG

  1. محمدرضا says:

    سلام
    من بازی pubg رو روی pes4 تازه نصب کردم و نمیتونم رفیقای دیگمو پیدد کنم اونای که با موبایل بازی میکنن اسمشونو سرچ میکنم نمیاره و نقشه رو خودمم نمیتونم انتخاب کنم map رو خودش انتخاب میکنه و در ضمن اسمم خودم نمیتونم انتخاب کنم آیا این مشکلات رو چجوری رفع کنم
    ممنون

    • شایان says:

      دوست عزیز اولا که pubg mobile نمیتونه با pubg کنسول با هم بازی کنن چون اصلا این دو تا زمین تا اسمون فرق دارن و تنها در حالت کراس پلی کاربران xbox و ps4 میتونن با هم بازی کنن دوم اینکه میتونی با چند دقیقه وقت گذاشتن رو منو و گشت و گذار راحت عوض کردن مپ و مود بازی رو پیدا کنی و سوم اینکه برای عوض کردن اسمت میتونی کارت های تغییر ای دی رو که میده بازی امتحان کنی یا هم هنگام ورود به بازی همون اولین بار باید اسمت رو درست حسابی انتخاب میکردی

  2. رضا محمدی says:

    سلام ممنون از مقاله های خوبتون. آهنگ تازه وارد هستم و هیچ در مورد این بازی نمیدونم. لطفاً راهنمایی کنید چگونه از سلاح و لباس خریداری کنیم. لازم به ذکر است که نسخه من برای تلفن همراه است. اگر امکان داشته باشه به ایمیلم جواب رو بفرستید ممنونم از لطف شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =