بر اساس جلسه ای که میان مدیران و سرمایه داران بخش سرگرمی های شرکت سونی برگزار شد، آن ها به این موضوع اشاره کردند که باید امکانات سرگرمی و تفریحی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار گیرد. تا ضمن افزایش سطح کیفی خدمات نسبت به رقبا، کاربران نیز از خدمات سونی راضی و خشنود باشند. هدف از برگزاری این جلسه، این بود که بازیکنان تمام تروفی های پلی استیشن خود را به پول های واقعی تبدیل کرده و از آن در خرید بازی های ویدیویی و سایر برنامه های فروشگاه پلی استیشن استور استفاده نمایند. در این مقاله به شرح تبدیل تروفی های پلی استیشن به پول واقعی پرداخته ام.

در گذشته، شرکت سونی از عرضه کنسول قدرتمند ایکس باکس وان ایکس نگران بود. چرا که این کنسول، از لحاظ عملکرد کمی از PS4 بالاتر و اغلب گیمر ها و بازیکنان حرفه ای همواره از لحاظ گرافیک بصری به دنبال تجربه بهترین نسخه از عناوین ویدیویی هستند. بنابراین، ممکن بود کنسول ایکس باکس وان ایکس طرفداران زیادی را به سمت خود جذب و حتی نظر برخی از دارندگان PS4 را به سمت خود جلب کند. در نهایت شاهد کاهش فروش دستگاه های PS4 و مدل پرو و همچنین، کاهش تعداد کاربران فعال شبکه پلی استیشن نتورک باشیم.

بدین خاطر، موضوع اصلی جلسه سرمایه داران و مدیران شرکت سونی مورد بررسی قرار گرفت. بعد از برگزاری این جلسه، شرکت سونی تمرکز خود را بر روی افزایش خدمات اینترنتی نظیر افزایش امکانات سرویس پلی استیشن پلاس و غیره قرار داد.

در واقع، برنامه ی Sony Rewards هیچ وقت حرف خاصی برای گفتن نداشته و حتی بسیاری از کاربران و دارندگان کنسول های پلی استیشن به دلیل عدم وجود طرح های تشویقی مناسب و وسوسه انگیز، در این برنامه شرکت نمی کردند. یقینا می توان عملکرد این برنامه سونی را ضعیف توصیف کرد. اما به نظر می رسد این جلسه کار ساز بوده و سونی خواستار ایجاد تغییرات اساسی در Sony Rewards می باشد.

کسب انواع مختلف تروفی های پلی استیشن

اگر به دنبال کسب انواع مختلف تروفی های پلی استیشن هستید، شرکت سونی به پاس قدردانی از شما، برنامه ویژه ای را در نظر گرفته که به واسطه آن می توانید تمامی تروفی های خود را به پول های واقعی تبدیل کرده و حساب کاربری شبکه پلی استیشن نتورک را شارژ نمایید. سپس به کمک این پول های هدیه، قادر به خرید بازی های ویدیویی و سایر برنامه های مورد علاقه ی خود از طریق فروشگاه پلی استیشن استور باشید.

خوشبختانه هیچگونه محدودیتی برای خرج این پول ها وجود ندارد و شما می توانید بخش و یا کل پول دریافتی را فقط و فقط در فروشگاه PS Store خرج کنید.

مزایا و امتیازات در نظر گرفته شده برای انوع مختلف تروفی های پلی استیشن به شرح زیر است:

  • 100 تروفی نقره ای (Silver) برابر است با 100 امتیاز
  • ۲۵ تروفی طلایی (Gold) برابر است با 250 امتیاز
  • ۱۰ تروفی پلاتین (Platinum) برابر است با 1000 امتیاز

بر اساس مزایای ذکرشده، کمپانی سونی به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز، یک گیفت کارت ۱۰ دلاری به صورت رایگان هدیه می دهد. همچنین کاربران به کمک آن می توانند حساب کاربری خود را شارژ کرده و از آن در خرید بسیاری از موارد استفاده نمایید، از جمله: بازی های ویدیویی و سایر محصولات فروشگاه پلی استیشن استور مانند اشتراک پلی استیشن پلاس، پلی استیشن Now، پلی استیشن TV، تم های مختلف، آیکون حساب کاربری، تصاویر پس زمینه و بسته های الحاقی بازی.

بدون شک، تجربه بازی های ویدیویی صرفا جهت کسب تروفی های پلی استیشن چندان مورد پسند تمامی بازیکنان و کاربران نیست. چرا که این موضوع به شدت باعث کاهش جذابیت بازی می شود و ذهن بازیکنان را تنها برای کسب تروفی درگیر و مشغول می کند.

لازم به ذکر است، برنامه تبدیل امتیازات تروفی های پلی استیشن به پول های واقعی و استفاده از آن ها در فروشگاه پلی استیشن استور و خرید بازی های ویدیویی و سایر برنامه ها، فعلا مختص کاربران ایالات متحده آمریکا شبکه PlayStation در نظر گرفته شده است.

کاربران و دارندگان کنسول های PS4 و PS3 جهت بهره مندی از تبدیل تروفی های پلی استیشن به پول های واقعی، ابتدا باید در برنامه امتیاز و پاداش شرکت سونی ثبت نام کنند.

بنابراین برای عضویت به وب سایت رسمی جوایز سونی مراجعه فرمایید. همچنین، از آنجا که این برنامه فقط برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته شده، پس امکان ورود به وب سایت مذکور از طریق IP های غیر آمریکایی وجود ندارد.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ پرو PS4 Pro

با تشکر از همراهی گرم شما عزیزان. لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خود را در پایین همین مقاله برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

2 thoughts on “تبدیل تروفی های پلی استیشن به پول واقعی

  1. ممد says:

    با سلام
    ایا شرکتهای معتبر ارائه دهنده بازیها جامهای انلاین رو با جوایز نقدی برگزار میکنند و آیا ما که در ایران هستیم جوایز به دستمون میرسه،مثلا بازی fifa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =