نسخه trial (آزمایشی) به صورت رایگان امکان دسترسی کامل به اکانت PlayStation Plus را در مدت 14 روز می دهد. در پایان دوره آزمایشی رایگان، اشتراک شما آغاز خواهد شد و هزینه اشتراک دوره ای مجدد از 11.99 دلار در هر ماه از کیف پول شما کسر می شود. اگر کیف پول شما به اندازه کافی موجودی نداشته باشد، سیستم از کارت اعتباری شما پرداخت را انجام می دهد. قبل از پایان دوره 14 روزه می توانید اشتراک خود را لغو نمایید و دیگر مجبور به تمدید این اشتراک نخواهید بود.

برای لغو عضویت یا تغییر تنظیمات کیف پول خود، به [Settings] > [Account Management] > [Account Information] بروید.

تجربه بیشتر ما

PlayStation Plus به شما امکان دسترسی به ویژگی های آنلاین منحصر به فرد برای کنسول های بازی PlayStation خود را می دهد، از جمله دسترسی به بازی رایگان ماهانه و چند نفره آنلاین در سیستم های PS4. عضویت فعل برای دسترسی به ویژگی های PS Plus و مزایا، مورد نیاز است. PS Plus برای ساکنین قانونی ایالات متحده و کانادا در حساب PlayStation ™ Network  PSN که 7 سال یا بیشتر است در دسترس می باشد.

چند نفره آنلاین در سیستم های PS4

با دوستانتان در بازی های مورد علاقه خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و یا از طریق چند نفره آنلاین چالش های کل دنیا را تجربه نمایید.

دسترسی رایگان بازی های ماهانه

با دسترسی به بازی های رایگان ماهانه، شما می توانید بازی های شگفت انگیز را به صورت رایگان بازی کنید. بازی های جدید در هر ماه به این بخش اضافه می شوند.

تخفیف های بزرگ

با عضویت در PlayStation Plus، به تخفیف های عمیق تر در فروش PlayStation Store دسترسی پیدا خواهید کرد، با کاهش قیمت تا 75٪ در بازی های بزرگ و بیشتر سهیم باشید.

به روز رسانی خودکار بازی

شما باید در بخش به روز رسانی خودکار مطمئن باشید که تمام بازی های مورد علاقه خود را آماده گذاشته اید.

ذخیره بازی های آنلاین

با PlayStation Plus، شما می توانید بدون نیاز به آپلود، ذخیره و دانلود، بازی را با فایل 1GB ذخیره سازی آنلاین برای PS4 خود، 1GB برای PS3، و 1GB برای PS Vita انجام دهید.

شما این محصول عضویت را برای 14 روز دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر بخواهید عضویت شما تمدید نگردد و پولی از کیف پول شما کم نشود باید پیش از تمدید ماهانه خودکار آن را لغو نمایید. عضویت PlayStation Plus به صورت خودکار هر 11 ماه با 11. 99 دلار تمدید می شود تا زمانی که آن را لغو کنید. کودکان زیر 18 سال باید مجوز پدر و مادر داشته باشند و قادر به دسترسی محتوای کودکان خود خواهند داشت. هزینه psn و ps plus گاها متغیر و قابل تغییر می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره دوره رایگان 14 روزه اکانت PlayStation Plus را به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید گیفت کارت ۳ ماهه Playstation Plus آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =