هم اکنون فصل 8 بازی Fortnite در حال اجرا می باشد و پیش از اینکه فصل 9 وارد بازار شود یک مجموعه نهایی به آن افزوده می شود.  چالش های هفته 10 در حال حاضر در سراسر PS4 ،Xbox One ،PC ،Nintendo Switch و دستگاه های تلفن همراه حضور دارند و از شما می خواهند چیزهایی مانند پریدن از طریق حلقه های شعله ور و جستجو در نقشه گنج Junk Junction انجام دهید.

علاوه بر تلاش برای دستیابی به آن ها، این نیز آخرین شانس شما برای رسیدن به سطح نبرد شما و باز کردن هر گونه فصل باقی مانده و پاداش است. اگر تمام وظایف را از یک هفته معین به اتمام برسانید، یکی از چالش های فصل 8 را خواهید دید که به نوبه خود یک صفحه بارگذاری خاص را باز خواهد کرد. این صفحه نمایش ها دارای برخی از آثار هنری شگفت انگیز هستند، اما دلیل اینکه شما می خواهید آنها را باز کنید این است که هر یک دارای یک سرنخ ظریف است که به شما یک ستاره نبرد رایگان می دهد.

اگر تمام چالش های 10 هفته ای فصل هشت را به پایان رسانده اید، قبل از پایان فصل می توانید یک Banner نهایی را انتخاب کنید. در میان چیزهایی که می توانید در صفحه بارگذاری مشاهده کنید، کسی که در پوست موز Peely است، و از همه مهمتر به صورت پنهان می باشد. این در نزدیکی محوطه گودال در گوشه شمال غربی واقع شده است. شما می توانید محل دقیق بنر را در تصویر شماره 1 ملاحظه کنید.

بازی Fortnite
تصویر شماره 1: محل دقیق بنر

این پرچم خاص در بازی ظاهر نمی شود مگر اینکه تمام مجموعه های چالش های 10 هفته ای را کامل کرده باشید و صفحه نمایش بارگذاری بالا را باز کرده باشید، بنابراین شما نمی توانید به سادگی به سمت راست بروید و آن را جمع آوری کنید مگر اینکه شما تمام کارهای لازم را انجام داده باشید. شما تنها چند روز برای اتمام این فصل فرصت خواهید داشت. پچ 8.51 فصل 8 بازی Fortnite از تاریخ 12 اردیبهشت 98 وارد شده است. در کناز مجموعه ذکر شده رفع اشکال های بسیار مفیدی درون آن قرار گرفته شده است.

لطفا نظرات خود را درباره فصل 8 چالش بازی Fortnite به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + ده =