چگونه و چه زمان برای پنهان شدن و دست به کار شدن

ما در راهنماهای بازی PUBG به جزئی ترین مسائل رسیدگی کردیم تا از مبتدی تا پیشرفته بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دیگر جایی برای سوال باقی نماند. مبتدیان می توانند از این مقاله در یابند که چگونه میتوانند به نحو احسن از آیتم های خود بهره ببرند و برای زنده ماندن تا پایان بازی چه کارهایی باید انجام دهند. ترفندهای کمی برای این بازی وجود دارد که ما آنها را در چندین مقاله برای شما به ارمغان آورده ایم.

1: شما می توانید به آرامی روی زمین راه بروید تا بازیکنان دیگر شما را نبینند. این استراتژی خوب به نظر می رسد ولی چندان ایده آل نیست و نمی گذارد شما پیچیدگی بازی را تجربه کنید. اگر می خواهید حس مبارزه را بیاموزید باید در نقطه های شلوغ چندین بار به نبرد بپردازید.

2: اگر می خواهید راه شما به پیروزی ختم شود می توانید در یک قایق پشت صخره های دریایی پنهان شوید. این مکان ایده آلی برای پنهان شدن به حساب می آید زیرا احتمالا هیچ کس در آنجا به دنبال کسی نیست. بنابراین راه فوق العاده ای برای جلوگیری از آشکار شدن به حساب می آید. با یک سوخت معمولی شما می توانید راه خود را با سرعت به یک منطقه امن روی نقشه برسانید.

3: اگر کسی در ابتدا مبارزه با مشت به شما حمله کرد آن را نابود سازید. اگر شما بتوانید با headshot یک یا دو نفر را بکشید تا حدی برنده به حساب می آیید حتی اگر آنها توانایی اتمام کار را داشته باشند.

4: به طور کلی در این بازی اگر می خواهید زنده بمانید باید از مبارزه اجتناب کنید. قاعده این بازی این چنین است که اگر مطمئن هستید می توانید در مبارزات پیروز شوید و یا اگر نمی توانید فرار کنید. به طور کلی باید شما تیراندازی را آغاز نکنید و تنها زمانی که تیراندازی شروع شد به مبارزه بپردازید. در غیر اینصورت خود را به کشتن خواهید داد.

5: صحبت فرار از آنچه شما فکر می کنید آسانتر است. حرکت به صورت زیگ زاگ در حالی که پیاده هستید باعث خطا دید حریف می شود. حتی می توانید از این روش در هنگام رانندگی نیز بهره ببرید. البته باید قبل از رانندگی سلامت کاملی داشته باشید.

6: داشتن ابزارهای بد واقعا پایان بازی نیست پس حریص نباشید. مهم این است بتوانید با آنچه دارید سازگار شوید. اگر شما Shotgun یا SMG دارید سعی کنید در داخل ساختمان ها و مناطق محدود به اردوگاه بپیوندید. اگر تنها یک crossbow دارید باید در منطقه ای قرار بگیرید که دید کافی و محدوده مناسبی برای تیراندازی داشته باشید.

7: اگر شما در یکی از کلبه های چوبی کوچک پنهان شده اید و یک دشمن ورودی را کشف می کنید، باید بگویم انفجار خارج از کلبه و شلیک در آنها اغلب بهتر از انتظار در آنجا است. اگر آنها هوشمند باشند و شما را در کلبه رویت کنند می توانند با یک نارنجک یا حمله از در ورودی شما را بکشند. همیشه عنصر غافلگیر کردن بهترین گزینه به حساب می آید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی PUBG با سایت  crocogame همراه باشید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =