اگر شما در بازی Black Ops 4 Blackout یک تازه کار به حساب می آیید ما برای شما یک راهنمای جامع در نظر گرفته ایم. این بازی جذاب حتی برای تازه واردان به Call of Duty سرگرم کننده می باشد و به خوبی آنها را به یک طرفدار تبدیل می کند. سیستم Blackout با حالت Battle Royale بازی های Fortnite یا PUBG متفاوت می باشد. مهارت هایی که در بازی های دیگر کسب کرده اید به شما کمک می کند در این بازی پیشرفت نمایید ولی در هر صورت Blackout ایده های بسیاری در خود دارد.

ما یک بازی متفاوت برای بازیکنان PUBG داریم که به دنبال Blackout هستند. در ادامه نکات واقعا مفیدی برای بازیکنان به ارمغان خواهیم آورد.

در ادامه با وسایل نقلیه موجود در بیرون از دایره سفید بیشتر آشنا خواهید شد.

وسایل نقلیه زمانی که خارج از منطقه قرار دارند HP از دست می دهند. Blackout واقعا دوست ندارد بازیکنان خارج از منطقه امن قرار بگیرند که توسط میدان آبی مشخص شده است. هنگامی که خود را بیرون از دایره آبی یافتید باید به دنبال یک وسیله نقلیه بگردید تا بتوانید خود را به منطقه امن برسانید. وسایل نقلیه شما را سریعتر به منطقه امن می رسانند و شما باید نسبت به فاصله خود تا دایره سفید وسیله مورد نظر را انتخاب کنید به طور مثال فاصله دورتر با هلی کوپتر و نزدیکتر با اتومبیل انجام می شود.

سرعت حرکت در Blackout زیاد است و نقشه چندان گسترده نیست. همچنین لازم به ذکر است که خودرویی که در دسترس شما قرار می گیرد همیشه روشن نیست. در هر صورت آیتم های این چنینی برای رساندن هرچه سریعتر شما به مکان امن در آنجا حضور دارند و شما باید با درایت و سرعت خود را نجات دهید.

هرچه بیشتر به بازی بپردازید Blackout هم برای شما ساده تر ظاهر خواهد شد.

با سایت crocogame همراه باشید تا آموزشهای بیشتر این بازی را مشاهده نمایید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 Blackout به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =