اگر شما در بازی Black Ops 4 Blackout یک تازه کار به حساب می آیید ما برای شما یک راهنمای جامع در نظر گرفته ایم. این بازی جذاب حتی برای تازه واردان به Call of Duty سرگرم کننده می باشد و به خوبی آنها را به یک طرفدار تبدیل می کند. سیستم Blackout با حالت Battle Royale بازی های Fortnite یا PUBG متفاوت می باشد. مهارت هایی که در بازی های دیگر کسب کرده اید به شما کمک می کند در این بازی پیشرفت نمایید ولی در هر صورت Blackout ایده های بسیاری در خود دارد.

ما یک بازی متفاوت برای بازیکنان PUBG داریم که به دنبال Blackout هستند. در ادامه نکات واقعا مفیدی برای بازیکنان به ارمغان خواهیم آورد.

Razor Wire یکی از موارد تجهیزات موقعیتی در Blackout است.

Razor Wire کاراکتر Torque به سبک بازی Rainbow Six Siege برای استفاده در زیر پنجره‌ها ایده‌آل است. این سلاح می‌تواند به راحتی دشمنانی را که هنگام تهدید شدن در مناطق باز داخل ساختمان‌ها می‌پرند را نابود کند. سپر مانع این کاراکتر نیز در نقشه وجود دارد که می‌تواند هنگام تحت فشار قرار گرفتن بسیار به کار آید.

اگر شما قصد خلع سلاح و نابودی دشمنان در یک اتاق یا خانه را دارید می توانید در یک زمان کوتاه می توانید از این آیتم استفاده نمایید. نکته قابل توجه ای است که اگر دشمن شما این سیم را در پنجره یا در ببیند از آنجا عبور نمی کند بنابراین باید نقطه یابی دقیقی برای کار گذاشتن آنها در نظر بگیرید تا در این مورد نگران خاصی در خود نداشته باشید.

اگر دشمنان سعی در از بین بردن آنها داشته باشند سر و صدایی ایجاد می شود و همین موضوع به عنوان یک هشدار دهنده برای شما به حساب می آید. یکی از بهترین نقاطی که می توانید از Razor Wire استفاده کنید پنجره ها به حساب می آیند. البته بازی به طور خودکار آن را در کادر پنجره قرار می دهد نه بر روی سقف و نه بر روی کف زمین.

یکی دیگر از راه های عالی استفاده از Razor Wire مسیر انحرافی می باشد. اگر شما آن را در نزدیکی راهرو فعال کنید، بازیکنان تقریبا همیشه فرض می کنند که کسی در آن اتاق ساختمان پنهان شده است. از این موضوع به سود خود استفاده کنید. می توانید آنها را در نزدیکی نقطه ورودی قرار دهید تا وقتی از فاصله دور به آنها نگاه می کنند شبیه به دشمن به نظر برسد و در حالی که آنها می خواهند به شما آسیب برسانند ناگهان موضوع بر عکس می شود.

البته نارنجک ها و حملات چند نفره آن ها را نابود می سازد اما این موضوع سر و صدا به پا نمی کند.

با سایت crocogame همراه باشید تا آموزشهای بیشتر این بازی را مشاهده نمایید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 Blackout به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =