در این مقاله با به رایج ترین مشکلات کنسول xbox1 می پردازیم و نحوه رفع آنها را برای شما در نظر خواهیم گرفت. اگر شما هم با کنسول xbox1 خود مشکل دارید ما راه حل هایی برای آن در نظر گرفته ایم.

مشکلات xbox1 باعث ناامیدی بازیکنان می شود و از بین صدها دلاری که خرج شده است چندان خوشایند به نظر نمی رسد. حدود چند سال پیش کمپانی مایکروسافت برای خنک کردن پیچیدگی های xbox1 مواردی را در نظر گرفت. این شرکت پس از انتشار کنسول در سال 2013، بسیاری از اشکالات را ثابت کرده است، اما بسیاری از مشکلات کاربران که تجربه کرده اند در کنار کنسول پیشرفت کرده اند. این شرکت پس از انتشار کنسول در سال 2013، بسیاری از اشکالات را ثابت کرده است، اما بسیاری از مشکلات کاربران در کنار کنسول پیشرفت کرده است.

ما در این مقاله مشکلات و نوع حل آنها را برای شما قرار خواهیم داد.

توصیه می کنیم از وب سایت مایکروسافت برای register کنسول Xbox One خود استفاده کنید. انجام این کار هر گونه مساله ای را که هنوز در معرض گارانتی قرار می گیرد تحت پوشش قرار می دهد.

یادداشت در توییتر

یکی از اولین قدم های شما برای حل مسئله با Xbox One تماس با توییتر XboxSupport است. با این حال در اوایل سال 2018، مایکروسافت گزارش داد تیم پشتیبانی داخلی خود را از کار انداخته و کارکنان را با داوطلبان جدید جایگزین کرده است. با اینکه حساب توئیتر موضوع در دسترسی به نظر می رسد ولی به طرز وحشتناکی پاسخگویی انجام می دهد. شما برای پاسخ گویی بهتر می توانید از تماس تلفنی یا live chat استفاده نمایید.

درایو دیسک پر صدا

متاسفانه کاربران بسیاری اطلاع دادند مشکلی در درایو دیسک وجود دارد ولی خوشبختانه آسیبی به دیسک وارد نمی کند. هنگامی که شما یک دیسک را وارد درایو می کنید یک پیام خطا وارد می شود و می گوید: متاسفم که نمی توانیم این دیسک را اجرا نماییم. لطفا دیسک خود را روی Blu-ray یا DVD باز کنید.

راه حل های امکان پذیر:

کمپانی مایکروسافت چندین بار این مساله خاص را ذکر کرد و گفت صاحبان می توانند در چنین مشکلی سخت افزار خود را برای کمپانی باز گردانند. اگر با دیسک های نوری آشنا هستید همیشه می توانید آنها را به راحتی تعمیر نمایید و اگر غیر از این است باید از گارانتی خود در این زمینه بهره ببرید.

سخت افزار را باید از محل معتبر تهیه نمایید. با توجه به کمبود موجودی ممکن است این موضوع چندین ساعت به طول انجامد. مایکروسافت پیشنهاد ارتقا دستگاه جدیدی را کرده و از کاربران تقاضای صبوری برای آن به عمل آورده است.

البته یکی از روش های حل مشکلات می تواند تماس با شرکت مایکروسافت باشد. تیم پشتیبانی در بعضی مواقع برای رفع نارضایتی بازیکنان یک کنسول و بازی جدید به عنوان جایگزین به کاربر ارسال می کند.

کنسول xbox1 به روز رسانی نخواهد شد

بعضی از کاربران در طی مرحله به روز رسانی اجباری مسائل را گزارش کرده اند. هنگامی که این اتفاق می افتد، Xbox One قادر به دسترسی به اکثر ویژگی های Xbox One نخواهد بود.

 راه حل های امکان پذیر:

این مشکل می تواند با اتصال اینترنت شما رفع شود. صرف نظر از علت، نتیجه یک سیستم است که به درستی کار نمی کند. قبل از اینکه با مایکروسافت تماس بگیرید، چند روش وجود دارد تا شاید مشکل برطرف شود.

  • ارتباط اینترنت خود را بررسی کنید. ممکن است واضح باشد، اما هر وقفه ای در اتصال، می تواند تمام روند را از بین ببرد.
  • دوباره امتحان کنید. اگر مشکلی با دانلود به روز رسانی دارید، ممکن است به سادگی یک مشکل در کمپانی مایکروسافت پیش آمده باشد.
  • یک یا دو ساعت به حال خود رهایش کنید. اگر موضوع باقی بماند، صفحه وضعیت Microsoft Live Status را بررسی کنید. اگر یک مسئله شناخته شده در پایان آن وجود داشته باشد، مایکروسافت هشدار وضعیتی خواهد داشت.
  • سخت افزار خود را بررسی کنید. با اینکه مشکل مربوطه کاملا واضح است اما اگر اتصال شما به صورت بی سیم می باشد بهتر است به وسیله یک سیم آن را مجدد امتحان کنید.
  • چرخه Xbox One خود را بچرخانید. دکمه برق را برای 5 ثانیه فشار دهید تا آن را خاموش کند، سپس از سیستم خارج شوید و 30 ثانیه صبر کنید. آن را دوباره وصل و روشن کنید. این حرکت حافظه پنهان را پاک و کارت شبکه را بازنشانی می کند.
  • اگر شما یک پیام خطا خاص در مورد به روز رسانی و یا اتصال به اینترنت به طور کلی دریافت می کنید، به فهرست خطای اتصال به شبکه مایکروسافت مراجعه نمایید.
  • اگر به روز رسانی شما هنوز دانلود نمی شود، وقت آن است که با مایکروسافت تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را در مورد مشکلات کنسول xbox1 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =