اگر می خواهید با کنسول خود آنلاین بازی کنید، تنها در اختیار داشتن اینترنتی با سرعت مناسب، کافی نیست. بلکه باید از کاربران پلاس شبکه پلی استیشن نیز باشید. در این مقاله، درباره ی خرید PS4 PS Plus اطلاعات جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ام.

پلی استیشن پلاس چیست؟

PSN Plus نوعی اکانت PSN می باشد که در ازای پرداخت هزینه سالانه 60 دلار فعال می گردد. همچنین امکانات بیشتری نسبت به اکانت معمولی در اختیار گیمر ها قرار می دهد. اکانت PlayStation Plus برای بازی آنلاین بر روی کنسول PS4 الزامی است و تمام کاربرانی که می خواهند از این طریق آنلاین بازی کنند لازم است که این اکانت را از پیش تهیه نمایند.

امکانات پلی استیشن پلاس:

  •  تعدادی بازی رایگان در هر ماه
  • دسترسی به قابلیت بازی چند نفره آنلاین در PS4
  • تا ۷۵ درصد تخفیف برای خرید از PlayStation Store
  • تا ۳ گیگابایت فضا برای ذخیره بازی به صورت آنلاین
  • یک  اکانت دو منظوره برای PS4 و PSP vita

تجربه ی بازی های گروهی و آنلاین در PS4

بیشتر بازی های امروزی در کنار بخش داستانی، فضایی را برای گیمرها به وجود می آورند تا آن ها در مقابل یکدیگر قرار گرفته و یا در کنار هم قدم به دنیایی از ماجراجویی های مختلف بگذارند.

لازم به ذکر است، تجربه لذت بخش بازی های گروهی برای شما رایگان تمام نمی شود. بنابراین، خرید اشتراک پلاس شبکه پلی استیشن، بلیط شما برای ورود به این دنیای بزرگ است. البته این سامانه برای استفاده از بازی های آنلاین برای اولین بار به شما فرصت 14 روز بازی رایگان را می دهد .

تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه در PS4     

رایگان شدن عنوان بازی های بزرگ و پرفروش شاید چندان منطقی نباشد اما دلیل نمی شود که انتظار تخفیف آن را نداشته باشید. سونی هر هفته تخفیف های مختلفی را برای بازی های PS4 در نظر می گیرد که این پیشنهاد های ویژه تنها مختص کاربران پلاس می باشد. از تخفیف های هفتگی که بگذریم، تعطیلات مختلفی همچون کریسمس، تابستان و یا هالووین، دیگر وقت هایی از سال هستند که احتمالا با سیلی از تخفیف های ویژه برای بهترین بازی ها سال مواجه خواهید شد.

هزینه خرید اشتراک پلاس

هزینه ای که باید برای داشتن امکانات بالا صرف کنید به مدت زمان اشتراک شما بستگی دارد. اشتراک یک ماهه، سه ماهه و یک ساله، رایج ترین کارت های پلی استیشن پلاس هستند که در دنیا به فروش می رسند. با بالا رفتن مدت زمان اشتراک، قیمت کارت بیشتر می شود. اما قیمت گذاری این اشتراک ها به گونه ای صورت گرفته که خرید یک اشتراک سه ماهه بسیار اقتصادی تر و عقلانی تر از خرید سه اشتراک یک ماهه است.

کمی درباره ی کنسول PS4

PS4 نام یک کنسول بازی ویدیویی خانگی از نسل هشتم می باشد که از سوی شرکت سونی عرضه شده ‌است. این کنسول نخستین بار در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی و در شهر نیویورک معرفی شد. در این کنفرانس خود کنسول نمایش داده نشد و تنها از دسته ی جدید ۴ DualShock رونمایی شد. لازم به ذکر است، در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ در آمریکای شمالی و در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ در اروپا و استرالیا روانه بازار شد.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ پرو PS4 Pro

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

2 thoughts on “روش خرید PS4 PS Plus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 20 =