شکار، بخش بزرگی از زندگی در جهان آرتور مورگان است. غذا، پوست و کلاه های جدید، شامل این نیازها می شود. ولی باید بگویم هیچ چیزی به اندازه حیوانات افسانه ای سود آور و رضایت بخش نیست. 16 حیوان افسانه ای با شکوه در هر گوشه ای از نقشه بازی Red Dead Redemption 2 پراکنده شده اند و گرفتن هر کدام شامل یک فرآیند مشابه می باشد.

اول از همه آرتور باید برای شکار یکی از این حیوانات به سفر برود. سپس او بر روی یک علامت سوال کوچک روی رادار قرار می گیرد که سیگنال اصلی برای اولین بار از حیوان خارج می شود. با استفاده از توانایی چشم عقاب مورگان، می توانید هر بوی مخلوقی را بین سرنخ ها دنبال کنید. زمانی که یک حیوان را پیدا می کنید می توانید او را بکشید و اندام و پوست او را بردارید. در واقع حیوانات نادر و افسانه ای لباس ها و لوازم جانبی شگفت انگیزی به شما می دهد. بازی Red Dead Redemption 2 در زمینه شکار واقعا لذت بخش و شیرین می باشد.

در این مقاله چگونگی پیدا کردن 16 حیوان افسانه ای در بازی Red Dead Redemption 2 را به شما خواهیم آموخت:

1: خرس افسانه ای Bharati Grizzly در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Grizzlies East ،Ambarino.

بازی Red Dead Redemption 2

شما برای اولین بار در فصل دوم با آنها رو به رو خواهید شد. این خرس تا حدی در اندازه متوسط می باشد و ممکن است شما زمانی با آن رو به رو شوید که در یک ماموریت تنها کمان و هفت تیر داشته باشید. از همین رو کار شما کمی سخت تر می شود ولی نگران نباشید. شما تنها باید به شمال O’creah’s Run در Grizzlies East بروید و پس از مشاهده این خرس تیری به قلب آن بزنید.

2: گوزن (Buck) افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Big Valley ،West Elizabeth.

بازی Red Dead Redemption 2

شما با یک سفر به شمال غربی شهر Strawberry و جنگل های Big Valley این Buck را پیدا خواهید کرد. به همراه یک تفنگ Rolling Block Rifle باید این حیوان نجیب را با یک گلوله در قلب شکار نمایید.

3: Bighorn Ram افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Cattail Pond ،New Hanover.

بازی Red Dead Redemption 2

بزهای بزرگ و زیبایی در شرق دریاچهCattail  قرار دارد و با کمی سواری از Valentine به آن منطقه خواهید رسید. همانند بسیاری از موجودات افسانه ای دیگر در این لیست با یک اسلحه که کمترین آسیب را به پوست وارد می آورد شلیک کنید. می توانید بر روی زمین دراز بکشید و با یک گلوله در قلبش او را شکار نمایید.

4: Bison سفید افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Lake Isabella ،Ambarino.

بازی Red Dead Redemption 2

این حیوان افسانه ای در منطقه سرد Lake Isabella در شمال Grizzlies West ساکن است. پوشیدن لباس های گرم در آن منطقه برای آرتور امری مهم می باشد زیرا سلامت او به خطر نمی افتد. برای شکار این حیوانات باید از اسلحه های قدرتمند استفاده نمایید.

5: گرگ افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Cotorra Springs ،Ambarino.

بازی Red Dead Redemption 2

شما واقعا نمی توانید از شکار این گرگ بگذرید. این حیوان خطرناک را می توانید در میان چشمه های Cotorra Springs واقع در جنوب غربی کمپ Wapiti Indian بیابید. احتمال دارد شما برای تکمیل یکی از ماموریت ها به این چشمه ها بیایید. یک گلوله به قلب این حیوان از طریق تفنگ Springfield Rifle می تواند آن را از پا درآورد.

6: Moose افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Roanoke Ridge ،Ambarino.

بازی Red Dead Redemption 2

این حیوان شبیه به یک گوزن می باشد. این موجود عظیم الجثه با قدرت خود می تواند بسیار خطرناک باشد. ما برای کشتن او تفنگ Carcano Rifle را پیشنهاد و توصیه می کنیم. همچنین برای شکار او از چندین گلوله استفاده نمایید. این موجود در نزدیکی جنگل و دریاچه Roanoke Ridge رویت خواهد شد. برای این موجود شگفت انگیز از Dead Eye استفاده کنید و قلب و گردن او را هدف قرار دهید.

7: Beaver افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Butcher Creek ،Lemoyne.

بازی Red Dead Redemption 2

شما می توانید این موجود بسیار زیبا را با تفنگ Varmint Rifle بکشید. پیش بینی می شود که این حیوان را می توانید در حاشیه رودخانه نزدیکی Butcher Creek و غرب Van Horn Trading Post بیابید. کشتن این مخلوق به اندازه کافی دلخراش می باشد و شما باید از اسلحه ذکر شده یا کمان برای نابودی او استفاده کنید.

8: Boar افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Blue Water Marsh ،Lemoyne.

بازی Red Dead Redemption 2

شما می توانید این موجود را در مرجان های شمال Lagras و منطقه Lemoyne در روی نقشه بیابید. سعی کنید از یک سلاح منصفانه برای نابودی آن استفاده کنید. کمان زهر آلود و تفنگ Springfield Rifle گزینه های خوبی برای شکار این موجود می باشند.

9: Coyote افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Old Greenbank Mill ،New Hanover.

بازی Red Dead Redemption 2

این حیوان افسانه ای از لحاظ ظاهری ما را دچار شک و تردید می نماید زیرا شبیه به یک حیوان معمولی می باشند. شما می توانید این موجود را در تپه های Scarlett Meadows پیدا کنید. می توانید این حیوان فریبنده را با تفنگ Springfield Rifle از پا درآورید.

10: Fox افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Mattock Pond ،Lemoyne.

بازی Red Dead Redemption 2

این موجود شگفت انگیز بسیار کوچک می باشد از همین رو می توانید او را با اسلحه Varmint Rifle از پا درآورید. سعی کنید بر روی او بپرید زیرا اگر در بین بوته ها برود می تواند به سرعت از دست شما رهایی یابد. این حیوان چابک در نزدیکی Mattock Pond واقع در شما شهر Rhodes قرار دارد.

11: Elk افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Bacchus Station ،Cumberland Forest.

بازی Red Dead Redemption 2

این موجود جذاب در شرق Bacchus Station در منطقه جنگلی Cumberland قرار دارد. هنگامی که شما اولین و دومین سرنخ را پیگیری می کنید، به لطف پوست سفید آن، شما هیچ مشکلی با یافتن آن پیدا نخواهید کرد. یک تفنگ Springfield Rifle با Express یا High Velocity می تواند در دو یا سه شلیک به حیات این حیوان پایان دهد.

12: Bullgator افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Lakay ،Bayou Nwa.

این حیوان عظیم را می توانید در Bayou Nwa، غرب Lakay (این ناحیه تنها چند دقیقه از Saint Denis فاصله دارد) بیابید. برای یافتن این حیوان ابتدا باید ماموریت Country Pursuits در فصل 4 را به پایان رسانده باشید. Bullgator قوی ترین حیوان در این بازی به حساب می آید. بنابراین ما توصیه می کنیم آن را از فاصله دورتر با استفاده از تفنگ Rolling Block Rifle نابود سازید. به شما هشدار می دهیم که بدانید این هیولا حمله می کند بنابراین بسیار مراقب باشید.

هشدار: 4 حیوان افسانه ای که در ادامه با آنها آشنا می شوید کمی از داستان را به شما اسپویل می کنند بنابراین اگر نمی خواهید به ادامه مقاله مراجعه نکنید. بهتر است ابتدا کل نقشه را پیموده باشید سپس به دنبال این موجودات بگردید.

بازی Red Dead Redemption 2

آماده اید؟ ما به شما هشدار داده ایم.

13: Cougar افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Gaptooth Ridge ،New Austin.

این حیوان در نزدیکی Gaptooth Ridge مایل به غرب Tumbleweed در New Austin قرار دارد. شما هنگامی که آن را از طریق حالت Dead Eye ردیابی می کنید باید از یک تفنگ نیمه اتوماتیک و تمییز برای کشتن آن استفاده کنید. امیدواریم به راحتی بتوانید این گربه بزرگ را از پا درآورید.

14: Pronghorn افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Rio Del Lobo Rock ،New Austin.

بازی Red Dead Redemption 2

شما می توانید این حیوان را در نزدیکی Rio Del Lobo Rock و منطقه Rio Bravo پیدا می شود. ما به شما توصیه می کنیم این حیوان را از طریق اسلحه نابود نکنید.

15: Takana Bison افسانه ای

بازی Red Dead Redemption 2

منطقه: Mantea Falls ،New Austin.

بازی Red Dead Redemption 2

این حیوان در شمال غرب Manteca Falls در ناحیه New Austin قرار دارد. این حیوان بسیار آرام و رام می باشد البته تا زمانی که تیراندازی شروع نشده باشد. بنابراین باید به سرعت با اسلحه Springfield Rifle این موجود را شکار کنید. شما به راحتی می توانید آن را نابود نمایید به شرط اینکه این کار را با دقت انجام دهید.

16: Giaguaro Panther افسانه ای

منطقه: Bolber Blade ،Lemoyne.

این حیوان افسانه ای زمانی تولید مثل می کند که شما به رتبه 9 چالش Master Hunter رسیده باشید. بدین ترتیب شما می توانید در غرب Shady Belle و Lemoyne که از شهر New Orleans-inspired چندان دور نیست این حیوان را پیدا کنید. یک اسلحه پیدا کنید که چندان آسیبی به او وارد نکند. هنگامی که به این 16 حیوان دست یافتید می توانید یک شامپاین باز کنید و دستیابی به این 16 حیوان افسانه ای را جشن بگیرید.

لطفا نظرات خود را درباره حیوانات افسانه ای بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

40 thoughts on “مکان حیوانات افسانه ای بازی Red Dead Redemption 2

  1. MAHDI says:

    داداش گاوم اون پوسته برای تربدر سیو شده و اگه میخواسته باشی باهاش لباس بسازی پیش تربدر هست پوست حیوونی که شکار کردی

  2. جواد says:

    ی سوال من یکی از لجندری ها کشتم ولی چون تو اب افتادش نمتونستم پوستشو بکنم دوباره نمیادش که بکشم چکار باید کرد

  3. امیر says:

    برای باز شدن حیوانات لجندری باید به منطقه اونها رفت دوست عزیز بعد عکسش میاد رو نقشه ولی دوستشون رو باید حواستون باشه اگه بمیرید امکان داره بپره بیشتر زمان ها دوستشون رو بکنید که اگه باشه گندیده دستم خراب نشه

  4. حسن says:

    آقا این سه تا حیوون رو ننوشته دوتا ماهی با یک اسب سفید این اسبه خیلی فوق العادست که سفیده تو منطقه برفی هم هست کنار اون یک دریاچه ی که اونجا ماهی هست ماهی رو تو اون دریاچه دیدین یعنی به اسب نزدیک شدین بعد یکی هم جای کورکدیل لجند هست ماهی ها باید تو ماموریت برین یه چیزی میده که فقط مخصوص ماهی لجنده

  5. علی says:

    حالا سه تا حیوون رو نزده اینجا یکی اسب لجند که تو منطقه برفیه که اونو نباید بکشید باید رامش کنید یکی ماهی لجند برفی هست که وقتی اون ماهیه باز شد یعنی به منطقه آسیه هستید اسبه اگه اشتباه نکنم تو نقشه نشون داده نمیشه بعد یکیم جای تمساح لجند یک ماهی لجند هستش که این ماهیای لجند با یک چیز مخصوص باید بگیرینش اونم تو ماموریت متفرقه برین بهتون میده

    • علی says:

      حالا سه تا حیوون رو نزده اینجا یکی اسب لجند که تو منطقه برفیه که اونو نباید بکشید باید رامش کنید یکی ماهی لجند برفی هست که وقتی اون ماهیه باز شد یعنی به منطقه آسیه هستید اسبه اگه اشتباه نکنم تو نقشه نشون داده نمیشه بعد یکیم جای تمساح لجند یک ماهی لجند هستش که این ماهیای لجند با یک چیز مخصوص باید بگیریدش
      اونم تو ماموریت متفرقه برین بهتون میده که باهاش میتونید شکارشون کنین

  6. amir says:

    من گوزن کشتم اونی که نزدیک دریاچه
    Owaniila هست کشتم بازی مو از اول آوردم
    دیگه هر چه قدر میگردم نیست
    حتی علامت شیطان هم پیدا کردم

  7. آتیلا says:

    سلام ممنون میشم کمک کنین
    من وقتی میخواستم گرگ افسانه ای رو پیدا کنم پیامش برام اومد و کل اون منتطقه رو زیر و رو کردم ولی هیچ سر نخی نبود

  8. علی says:

    من یکی از حیوانانت لجندری کشتم و وقتی میخواستم پوستش رو ببرم که بفرشم گرگها بهم حمله کردن و منو کشتن وقتی وارد بازی شدم پوست نبود روی اسمبم

  9. شهریار says:

    سلام عالی بود ولی روی نقشه بازی من علامت ۴ تا حیوان بیشتر نیست منظورم لجند هست
    مثلا علامت تمساح لجند نیست
    باید مرحله فرعی خواس داره که برم یا نقشه رو باید کامل کنم چون جنوب بازی برام محو هست
    اگه امکانش هست راهنمایی کنید و لطفا اموزش ساخت لباس با پوست حیوان لجند رو بگید
    ممنون

  10. سیاوش says:

    سلام و ممنون از توضیحاتتون . واقعا کمکم کرد .
    عکس شماره 15 که مربوط به Takana Bison است اشتباهه . مال توضیحات شماره 4
    سوالی داشتم حیوانات perfect کوچک مثل موش خرما و موش ابی و غیره که برای تکمیل کمپ نیاز هست زو چطوذی میشه شکار کرد . با تیر و کمان و چاقو ضربه پا میزنی 1 ستاره میشه . ممنون میشم راهنمایی کنید .

  11. کیارش says:

    سلام من هنگامی که میرم منطقه یکی از حیوانات لجند پیام میده که به دلیل فعالیت زیاد نمیتونید رد گیریش کنید حالا چیکار کنم؟چند بار هم خوابیدم بلند شدم باز همینو گفت

  12. سروش says:

    بچه ها یه چیزی بگم که هیچ کسی نمی دونه خودم کشف کردم

    اگه وقتی وارد منطقه لجندری می شید و بالا دست راست علامت اومد
    شما دو تا شک رو بزنید یعنی R3 و L3 در پی اس فور
    همون موقع وارد نقشه بشید و علامت سوال رو ببینید
    که جا گزاشته اون حیوان هست
    توی نقشه اون علامت رو ببینید و برید سراغش و ببینید و دیگه لازم نیست دو ساعت دنبالش بگردید

  13. پیمان says:

    اقا اینایی که پیدا میکنیم باید کجا ببریم پیش کی و چیکارش کنیم؟جان مادراتون اگه کسی بلده بگه

      • mmd says:

        یعنی پوست حیوانات افسانه ای رو باید ببریم پیش ترپر ها بفروشیم؟
        اونوقت این ترپر ها کیا هستن و اصلا کجا هستن؟
        توی گوگل زدم چیزی نیاورد

    • سجاد says:

      اول برو پیش فنس یسری آیتم ها هست بهش بفروش ک از دست نره چیزای باحالی میشه باهاشون درست کرد بعد برو پیش ترپر همچیو بفروش

  14. Dara says:

    سلام ببخشید من15 تارو پیدا کردم و کشتم دوتا جکوار در بازی هست من مکان دوتاشون رو بلدم یکیشون رو کشتم ولی وقتی به مکان دومی میرم اون پیداش نمیشه

  15. srush says:

    من قبلا میشه گفت یه کوگار لجندری رو توی یه غار پیدا کرده بودم که حزو مراحل فرعی بود ولی الا که ددباره شروع کردم بازی رو میداش نمیکنم اون مرحله رو اگه میشه در نورد اون توضیح بدین

    • سجاد says:

      اون لجند نیست لجند اصلی کوگر سیاهه ک تقریبا توی غرب شهر تامبر وید کنار دیوار مپ در نزدیکی ی کار خونه میتونی پیداش کنی

  16. فرید says:

    سلام ممون از مطلب بسیار عالی تون من 15 تارو پیدا کردم ولی 16 اومی رو نفهمیمیدم چطور پیدا کنم لطفا بگید

    • مهرشاد says:

      سلام‌دوست عزیز . بوفالوی لجندری دقیقا در شمال غربی رودخانه ی manteca falls در پایین بلک واتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =