نحوه استفاده از Gift Card کنسول PlayStation

مانند هر فروشگاه دیجیتال دیگر، PlayStation Store نیز دارای برنامه Gift Card می باشد. شما می توانید این کارت های هدیه را اساسا در هر کجا، به صورت فیزیکی یا دیجیتال خریداری نمایید. شما می توانید به دوستان خود این کارت ها را به عنوان هدیه در اختیار آنها قرار دهید.

در ادامه چگونگی باز کردن کارت به عنوان پول نقد در PlayStation Store را می آموزید.

سبد کارت شما

برای استفاده از کارت هدیه، ابتدا باید از فروشگاه PlayStation خریداری کنید. شما در حد نیاز خود می توانید سبد خریدتان را پر نمایید تا بتوانید بهترین و سریعترین استفاده را از کارت خود داشته باشید. شما تنها یکبار می توانید از کارت خود برداشت کنید بنابراین باید در هنگام خرید دقت نمایید. جایی که کارت شما به بازی کردن می رسد مطمئنا بهترین بخش خرید را تجربه خواهید کرد.

Redeem کارت شما

هنگامی که کارت را خریداری کردید، باید کارت خود را برای Redeem چک کنید. برای استفاده از آن باید مستطیل خاکستری را در پشت کارت بخراشید تا کد باز خرید پیدا شود. این کد را وارد نمایید تا به راحتی بتوانید از Gift Card خود بهره ببرید. برای پرداخت هزینه خرید به جای قرار دادن کارت اعتباری خود، کد کارت هدیه را وارد می نمایید. کافیست کد خود را وارد نمایید و سپس مراحل خرید تا انتها سپری شود.

لطفا نظرات خود را درباره نحوه استفاده از Gift Card کنسول PlayStation به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =