این مقاله ویژگی های کلیدی Media Player در کنسول ps4 را توضیح می دهد و چگونگی حل هرگونه مشکل احتمالی را که ممکن است تجربه کنید.

Media Player در کنسول چیست؟

Media Player از PlayStation 4 پشتیبانی می کند تا به آسانی به عکس های شخصی، فایل های موسیقی و فایل های ویدئویی خود دسترسی پیدا کنید و بر روی تلویزیون های خود که به سیستم PlayStation 4 وصل شده اند، بازی نمایید.

کاربران می توانند فایل های خود را که در دستگاه های سازگار با DLNA ذخیره شده اند به سیستم PlayStation 4 از طریق شبکه خانگی خود ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند از موسیقی در هنگام بازی لذت ببرند و فایل ها را به «Favourites» خود اضافه کنند تا بتوانند محتوای مورد علاقه خود را پخش نمایند.

Closed Captionsنیز هنگامی که کاربران فایل های ویدئویی را مشاهده می کنند در دسترس هستند. محتوای شخصی را نمی توان از طریق ویژگی SHARE به اشتراک گذاشت.

اگر از PlayStation 4 Pro استفاده می کنید، می توانید با استفاده از Media Player برای پخش فایل های 4K در فرمت mp4 ذخیره شده روی یک کارت حافظه USB یا سرور خانگی و همچنین محتوای 4K VR هنگام استفاده از PlayStation VR استفاده کنید. توجه: برای مشاهده محتوای K4 شما باید از یک صفحه نمایشگر 4K سازگار استفاده کنید.

چگونه به فایل های ذخیره شده خارجی در Media Player دسترسی پیدا کنم؟

برای مشاهده یا پخش فایل ها از یک دستگاه ذخیره سازی خارجی مانند یک کارت حافظه USB یا هارد دیسک خارجی، فایل های ویدیویی و تصویری باید در یک پوشه ذخیره شود. فایل های موسیقی به طور خاص باید در یک پوشه با عنوان “MUSIC” ذخیره شوند.

چگونه می توانم Captions Closed را در Media Player فعال کنم؟

برای فعال کردن Closed Captions در Media Player، به [Settings] > [Accessibility] > [Closed Captions] بروید و [Display Captions Captions] را انتخاب کنید. سپس فقط Media Player را مجدد راه اندازی کنید، یک ویدیو را بارگذاری نمایید و گزینه OPTIONS را فشار دهید تا Captions Captions فعال شود.

چه نوع فایلی توسط Media Player پشتیبانی می شود؟

Media Player سی دی های صوتی را پشتیبانی نمی کند.

آیا Media Player از کنترل والدین پشتیبانی می کند؟

کاربران می توانند سطح کنترل والدین خود را بر روی سیستم PlayStation 4 تنظیم کنند تا پخش / دسترسی به محتوای خاص محدود شود.

من هنگام دریافت Media Player یک پیام خطا دریافت می کنم، چه کاری باید انجام دهم؟

پیام های خطا به دلایل مختلف ظاهر می شوند. اطمینان حاصل کنید که فایل شما توسط Media Player پشتیبانی می شود.

لطفا نظرات خود را درباره نحوه استفاده Media Player در کنسول ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

6 thoughts on “نحوه استفاده Media Player در کنسول ps4

  1. کریمی says:

    سلام من ps4 pro دارم با تی وی ۴k
    USB 3.2 دارم با مدیا پلیر باز نمیکنه فیلم رو
    میگه خرابه فایل لطفا راهنماییم کنید.
    ممنون از سایت خوبتون

    • هادی KH says:

      سلام فرمت فیلمتون چیه ؟ تحقیق کنید که جه فرمت هایی رو باز میکنه فکر میکنم mp4 باز کنه فقط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =