کمپانی Konami در بازی PES 2019 مسیرهای مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ولی ما نکته مفیدی داریم تا شما شانس خود را برای گلزنی مستقیم 25 متری افزایش دهید. ما این روش را بارها با سرعت های متفاوت آزموده ایم و برای شما نتیجه آن را قرار می دهیم.

روشی که ما هم اکنون در این مقاله برای شما مطرح نموده ایم ضربه آزاد و انحرافی دیوید بکهام و اخیرا Phil Coutinho است. این روش در هنگام ضربه آزاد فقط در خارج از کادر مجاز بین 22 تا 25 متر به درستی انجام می شود و باید بدون هیچ درنگی زمانی که دروازه بان به سمت دیگری گرایش پیدا می کند شما ضربه را خلاف آن بزنید.

چطور می توان ضربه ای را مانند Coutinho زد؟

اول از همه زاویه ضربه خود را تنظیم نمایید. شما باید شوت را بین بازیکن دوم و سوم دیوار انجام دهید به این صورت شوت خوبی برای ما به وجود می آید. شما می توانید این روش را با بازیکنان مختلفی انجام دهید ولی به خاطر داشته باشید بهترین گزینه بازیکنانی می باشند که ریتینگ بیشتری برای ضربه آزاد دارند.

ما از بازیکنانی مانند James Milner و Phil Coutinho استفاده کردیم و هر دوی آنها را در چپ و راست دروازه قرار دادیم و از سمت چپ توپ را شلیک کردیم. اگر چنین انتخاب کنید که از یک بازیکن چپ پا استفاده کنید، همان قانون اعمال می شود (فقط بر خلاف آنچه که ما در بالا ذکر کردیم).

ما می توانیم از مکانیک شوت کوتاه نیز استفاده کنیم. به این صورت که همزمان دکمه left stick پایین و چپ را نگه دارید و بر روی دکمه شوت ضربه بزنید. (ما دکمه مربع PS4 را به صورت پیش فرض داریم). برای بازیکنان چپ پا مانند Leo Messi باید left stick پایین و راست را انتخاب نمایید.

توجه: مراحل بالا را به طور همزمان انجام دهید در غیر اینصورت توپ شما منحرف خواهد شد.

دقت بر روی قدرت

موقعیت ضربه ای که می خواهید با قدرت روی آن ضربه بزنید همراه با یک نوار سبز رنگ یا زرد به نمایش در می آید.  هنگامی که به موقع به سمت راست می روید، باید منحنی شوت خود را ببینید و فقط در زاویه سمت راست حرکت کنید. در این صورت نه تنها مدافعان بلکه دروازه بان نیز دست و پای خود را گم می کند. تمرین بسیار در این موارد به شما کمک می کند حتی به صورت چشم بسته این شوت ها را به گل تبدیل کنید.

خلاق باشید

ما به شما توصیه می کنیم برای تمرینات اولیه ضربه های خود را از وسط شروع کنید و به تدریج زاویه های خود را برای شوت تنظیم نمایید. اگر شما دو بازیکن را در نظر بگیرید ولی با ضربه ای خفیف تر و ضعیف تر این کار را انجام دهید این توپ به دستان دروازه بان خواهد رسید. البته این موضوع کاملا روشن نیست گاهی ممکن است وجود مدافعان بلند از جمله عوامل دیگر برای موفق نشدن باشد.

به هر حال امیدواریم راهنمایی های بالا برای شما مفید واقع گردد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی بازی PES 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PES 2019 برای PS4

2 thoughts on “نحوه ایستگاهی زدن در بازی PES 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 3 =