نوع ریجن ها در اکانت ps4 بر روی محتوای قابل دانلود DLC و بازی های درون پرداختی تاثیر می گذارد. بازی های منطقه ای ps4 قفل نیستند ولی محتوای قابل دانلود (DLC) و خدمات پرداختی (از جمله پول در بازی) در منطقه PlayStation Store قفل می شوند. اگر ریجن PS Store که DLC را فروخته باشد با ریجن دیسک بازی منطبق نباشد، محتوای دانلود شده سازگار نخواهد بود. به عنوان یک نتیجه، توصیه می شود که فقط بازی ها را از خرده فروشان معتبر در کشور خود خریداری کنید.

کجا می توان کد منطقه یک بازی پلی استیشن را پیدا کرد؟

  1. هنگام خرید با فروشنده منطقه را جستجو کنید.
  2. اگر قبلا این بازی را خریداری کرده اید، قسمت ستون بازی یا جلوی دیسک را برای پیدا کردن کد منطقه ببینید. کد های منطقه معمولا شامل چهار حرف بزرگ، یک خط و یک سری از اعداد مانند g. CUSA-03974 می شوند.
  3. برای پیدا کردن منطقه با کد در اینترنت جستجو کنید.

چگونه می توانم منطقه فروشگاه PS را بررسی کنم؟

منطقه حساب و فروشگاه PlayStation شما یکسان است. اگر شما نمی توانید منطقه حساب خود را در طول راه اندازی انتخاب کنید می توانید از طریق مدیریت حساب بررسی کنید:

  1. به مدیریت حساب آنلاین وارد شوید.
  2. Account را از برگه های بالای صفحه و Account Details را از نوار کناری انتخاب کنید.
  3. برای دیدن بخش کشور/منطقه، به پایین صفحه بروید.

ریجن دیسک بازی با PS Store من منطبق نیست

اگر کد منطقه دیسک خود را با منطقه حساب کاربری سونی و فروشگاه PS متفاوت باشد، DLC و خدمات سازگار نخواهد بود. کد منطقه از حساب شما در ابتدای فرایند ایجاد حساب انتخاب شده است و بعدا نمی تواند تغییر کند. اگر منطقه حساب کاربری Sony شما درست نیست، شما باید یک حساب جدید با منطقه درست برای ایجاد محتوای PS Store ایجاد کنید. اگر ناحیه دیسک بازی شما نادرست باشد، باید با فروشنده خود تماس بگیرید.

لطفا نظرات خود را درباره نحوه تشخیص ریجن اکانت ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به صورت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم (PlayStation4 (PS4 Slim 500GB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =