زمانی که شما بدانید چه کاری انجام دهید اضافه کردن DNS های مختلف به کنسول PS4 شما آسان می باشد. DNS اخیرا سرفصل های خود را ساخته. چرا که Cloudflare اعلام کرد سرویس جدید 1.1.1.1 در سرعت و امنیت امیدوار کننده است. کمپانی گوگل یکی دیگر از شرکت های برجسته ای است که DNS رایگان را ارائه می دهد و در هر دو مورد و یا با هر نوع دیگر که می توانید استفاده کنید، احتمالا بهتر از سرویس دهنده اینترنتی شما خواهد بود. در مورد کنسول ps4 شما می توانید DNS سفارشی را مستقیما به آن اعمال کنید. در ابتدا به نظر کار دشواری می آید ولی ما به شما می گوییم چگونه به سادگی از پس آن برآیید.

در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

1: به منوی تنظیمات کنسول خود بروید.

2: network را انتخاب کنید.

کنسول ps4

3: سپس گزینه set up internet connection را انتخاب کنید. بدون در نظر گرفتن اینکه کنسول خود را راه اندازی کرده اید.

کنسول ps4

4: با توجه به ترجیح خود Wi-Fi یا LAN را انتخاب کنید.

5: گزینه custom را انتخاب کنید.

کنسول ps4

6: اگر شما هیچ ترجیحی برای پیش فرض انتخاب نکنید. مراحل بعدی به آدرس IP و تنظیمات DHCP مراجعه می کند.

7:  وقتی تنظیمات DNS ظاهر می شود، manual را انتخاب کنید.

کنسول ps4

8: مقادیر DNS اولیه و ثانویه را وارد کنید.

کنسول ps4

در حال حاضر، پس از تکمیل فرایند راه اندازی، کنسول خود را با استفاده از DNS انتخابی خود به جای خودکار استفاده خواهید کرد. مهم این است که به یاد داشته باشید باید این مراحل را برای اعمال تغییر به کنسول انجام دهید، نمی توانید تنظیمات DNS خود را در حین اتصال به اینترنت تغییر دهید.

لطفا نظرات خود را درباره نحوه تغییر DNS در کنسول ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید.

11 thoughts on “نحوه تغییر DNS در کنسول ps4

  1. edris says:

    سلام خسته نباشیذ ببخشید من نمیدونم دستگاهم چی شد یه شب اومدم به اینترنت گوشی وصل کنم دیدم هیچ وصل نمیشه و ارور میده به نظرتون باید چکار کنم تو رو خدا کمکم کنین خیلی مشکلم سخته

  2. BlackShadow says:

    سلام میشه برای بازی gta online یه DNS خوب و قوی معرفی کنید هر سری وارد میشم ارور میده رفتم خوندم درباره ارورش باید DNS عوض کنم . میشه راهنمایی کنید؟؟؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =