نحوه خرید بازی دیجیتال برای دوستانتان

هنگامی که قصد خرید یک بازی را دارید و نسخه فیزیکی آن موجود نمی باشد بهترین راه خرید دیجیتال آن می باشد. ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه خرید دیجیتال را انجام دهید.

شما باید ابتدا به فروشگاه PlayStation Store رفته و بازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس خرید را انجام دهید. شما می توانید بازی را بر روی کنسول خود دانلود کنید.

چگونه یک کد دیجیتال برای دوست خود خریداری کنید.

1: تصمیم بگیرید کدام بازی را دوست دارید هدیه بدهید.

2: گزینه کپی دیجیتال را در آمازون پیدا کنید. ما در این مقاله بازی Marvel’s Spider-Man را به صورت مثال انتخاب کردیم. شما می توانید هر بازی ای را با همین روش خریداری نمایید.

3: از مطابقت کنسول ps4 خود و بازی انتخاب شده مطمئن شوید.

4: آیتم را به سبد خرید خود اضافه کنید، اینکه آیا پیش سفارش شده یا نه را چک کنید.

هنگامی که بازی در دسترس قرار می گیرد (یا اگر شما در حال حاضر آن را خریداری کنید)، یک کد از آمازون برای دانلود بازی دریافت خواهید کرد. این کد را به دوستانتان ارسال کنید و آنها کد را در PlayStation خود بکار برده و بازی خود را دریافت می کنند.

ما در اینجا پیشنهاد دیگری برای خرید بازی دیجیتال برای شما داریم. شما می توانید به صورت آسانتر وارد سایت crocogame شوید و در قسمت خرید بازی دیجیتال بازی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از خرید بازی در عرض 24 یا 48 ساعت کد بازی برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد. پس از آن کد را در کنسول خود وارد نمایید و بازی را دانلود کنید.

لطفا نظرات خود را درباره نحوه خرید بازی دیجیتال برای دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

خرید بازی دیجیتال Injustice 2 Darkseid برای PS4

خرید بازی دیجیتال BioShock The Collection برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =