بازی H1Z1 یک بازی اول شخص شوتینگ در قالب Battle Royale می باشد. این در تاریخ 23 ماه May میلادی (2 خرداد) در PlayStation Store برای کنسول PS4 به صورت رایگان به بازار بازی های ویدیویی عرضه خواهد شد. ما امروز به نکات مهم برای شروع بازی H1Z1 می پردازیم.

H1Z1

H1Z1 یک بازی با سبک Fast-Battle Royale می باشد که همانند بیشتر بازی ها در این مود، 100 نفر به کمک چتر نجات وارد یک نقشه می شوند و فقط یک نفر برنده خواهد شد. هر بازیکن در لحظات اولیه باید به دنبال پیدا کردن سلاح، ابزار اولیه و سپس مکانی امن برای شروع یک مبارزه باشد. همزمان که گازهای سمی باعث کوچکتر شدن نقشه می شود، سلاح های گوناگونی از آسمان فرستاده و در سراسر نقشه پخش می شود. اولین سری از سلاح هایی که به سطح زمین فرستاده می شود، اسلحه های لول 1 با جعبه هایی سبز رنگ هستند. این جعبه ها شامل تفنگ هایی مثل AK-47  و  AR-15می باشد. سپس و در طول بازی با کوچکتر شدن نقشه سلاح های لول 2 و 3، با رنگ های بنفش و طلایی با کمک های هوایی برای تمام بازیکنان ارسال خواهد شد.

اکنون بیایید تا به کمک این مقاله استراتژی مناسب برای پیروز شدن را بیابیم.

5 نکته مهم برای تازه کاران

  1. قبل از اینکه وارد بازی اصلی شوید، در قسمت آموزش بازی، هدف گیری و شلیک کردن را بیاموزید.
  2. پس از رسیدن به زمین پیدا کردن یک اسلحه باید اولویت اولیه شما باشد. به خاطر داشته باشید که با وجود 99 نفر دیگر در بازی، حتماً دشمنان زیادی در نزدیکیتان هستند.
  3. این را بدانید که در ابتدا با وسایل اولیه فقط توانایی حمل دو سلاح را دارید. پس اسلحه های خود را زیرکانه انتخاب کنید.
  4. همواره حواستان به آسمان و سلاح هایی که از این راه به دستتان می رسد باشد. زیرا این تنها راه کم خطر برای بدست آوردن سلاح های بهتر است.
  5. با استفاده از قطب نما و نقشه، محل قرار گیری وسایل نقلیه را پیدا کنید تا در صورت لزوم و در شرایط سخت، دسترسی سریع تری به آن ها داشته باشید.

5 نکته مهم برای حرفه ای ها

  1. به دنبال یک مبارزه هستید؟ اگر نمی توانید تا پیدا کردن نفر بعدی صبر کنید، به police cruiser بروید و D-Pad را به سمت راست بچرخانید تا جعبه های اسلحه به زمین فرستاده شود. سپس شما با تعداد زیادی از بازیکنان که به دنبال استفاده از آن بسته هوایی هستند رو به رو خواهید شد.
  2. در هنگام باز کردن جعبه ها نگران هستید؟ با نارنجک های دودزا مکانی امن (با دید کمتر در چشمان دشمن) برای خود فراهم کنید.
  3. کوکتل مولوتو یک وسیله بسیار استراتژیک می باشد. زمانی که در مخمسه گیر کرده اید، یا می دانید دشمنان در کمین شما هستند و همچنین زمانی که می خواهید آرایش دفاعی دشمنان را در مکانی از بین ببرید، همواره مولوتو بهترین گزینه شما خواهد بود.
  4. اگر نیاز به دید بیشتر دارید مجبور هستید از ارتفاعات استفاده کنید. اما چون این اتفاق باعث دیده شدن شما نیز می شود، بهتر است سینه خیز به تپه ها بروید تا شکار دشمنان نشوید.
  5. همواره به قوی تر کردن لباس های خود توجه داشته باشید. لباس های مفیدتر فقط از طریق کمک های هوایی و کمپ های ارتش به دست می آید.

نکته پاداش (شاید مهمترین نکته از نکات مهم برای شروع بازی H1Z1 همین موضوع باشد)

یک سری جعبه ها با اسلحه های فوق العاده قوی از اول بازی در نقشه پنهان شده اند. زمانی که در نزدیک رادیو و یا ایستگاه های رادیویی هستید، به دقت گوش فرا دهید زیرا می توانید مکان های دقیق این جعبه های سری را در نقشه پیدا و به داخل آن دسترسی پیدا کنید.

رسانه کروکوگیم

امیدواریم تا این نکات مهم برای شروع بازی H1Z1 برای شما کاربردی باشد. نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

5 thoughts on “نکات مهم برای شروع بازی H1Z1

  1. M says:

    سلام خستع نباشید
    من این بازیو توps4بازی میکنم خاستم ببینم این بازی از موس و کیبورد پشتیبانی میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =