کمپانی سونی با به کارگیری ویژگی Multitask در PS4 همواره به دنبال راه حلی برای جلب رضایت روز افزون کاربران خود می باشد. زیرا کاربران با استفاده از ویژگی مذکور می توانند با سرعت هر چه بیشتر بین دو نرم افزار در حال اجرا سوییچ کنند. لازم به ذکر است، ویژگی Multitask به کار رفته در PS4 به روانی و دقیق بودن Multitask Iphone نیست. اما ویژگی یاد شده کاربرد مشابهی را برای گیمر ها به ارمغان آورده است.

تعویض برنامه ها در PS4

فرض کنید در حال انجام بازی Fortnite هستید و در عین حال با استفاده از نرم افزار Music، یک آلبوم معروف از خواننده محبوب خود را پخش کرده اید. شما در حال کشتن دشمنان و انجام یک عملیات سخت هستید که ناگهان آهنگی نه چندان محبوب از آلبوم پخش می شود. در این شرایط شما برای عوض کردن آهنگ در حال پخش، دو انتخاب خواهید داشت:

  • PS Button را فشار داده و نگه دارید تا به عملگر های ساده پخش موسیقی دسترسی پیدا کنید و آهنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.
  • با دو بار فشار دادن سریع PS Button، به سرعت به محیط نرم افزار Music منتقل شده و با دسترسی کامل به این محیط، آهنگ مورد علاقه خود را پخش نمایید.

شاید مولتی تسکینگی که سونی در سیستم عامل کنسول نسل چهارم خود قرار داده به قدرت و ظرافت مولتی تسکینگی که برای گوشی های هوشمند ارائه شده، نباشد. اما باز هم کار با کنسول و نرم افزار های متعدد بر روی آن را آسان تر کرده است. به طور مثال در حال اجرای یک بازی هستید و نیاز دارید تا به طور مداوم پیام های گروه دوستان خود را چک کنید. بدین منظور می توانید بدون رفتن به صفحه اصلی و بدون هیچ گونه دردسری بین این دو محیط جابه جا شوید.

اگر شما از کاربران کنسول محبوب PS4 هستید، از نکته یاد شده برای سهولت کار خود و کاهش اتلاف وقت به هنگام بازی استفاده کنید. امیدوارم دانستن این موضوع برایتان جالب و کاربردی بوده و تجربه شما را از کار با این کنسول بهبود بخشد. کنسول نسل چهارم خانواده پلی استیشن نیز همانند نسل پیشین خود توانسته تا موفقیت چشم گیری را در بازار کنسول های گیمینگ کسب نماید. در بازار ایران هم از ابتدای عرضه PS4 شاهد موفقیت روز افزون و استقبال هر چه بیشتر کاربران ایرانی بودیم.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ پرو PS4 Pro

اگر شما از کاربران کنسول محبوب PS4 هستید، نظرتان را درباره ی این کنسول بیان کنید؟ آیا به هنگام استفاده از این کنسول به مشکل برخورد نکرده اید؟

نظرتان درباره ی ویژگی Multitask در PS4 چیست؟

با تشکر از همراهی گرم شما عزیزان. لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهاد های خود را در پایین همین مقاله برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =