آیا می توان قبل از اشتراک، PlayStation Plus را امتحان کرد؟

پیش از اشتراک PlayStation Plus یک آزمایش رایگان در سیستم PlayStation جدید خود بسازید و در اکانت Sony Entertainment Network وارد شوید. اگر از آزمایش رایگان استفاده می کنید معمولا به عضویت ماهانه منجر می شود. البته شما می توانید سایر گزینه های اشتراک را برای پیدا کردن بهترین طرح بررسی نمایید.

هنگام ثبت نام بخش اشتراک رایگان از شما برای تکمیل مراحل، جزئیات کارت اعتباری را نیز درخواست می کند. زیرا در برخی مواقع برای پرداخت خودکار، تمدید و یا به عنوان پیش خرید محتویات از آن استفاده خواهد شد. این بدان معنا می باشد که هنگامی که کیف پول شما برای تمدید پول کافی نداشته باشد از کارت اعتباری پرداخت می شود.

کارت اعتباری شما تا زمانی که دوره آزمایشی به اتمام نرسیده باشد، پرداختی از سوی شما صورت نمی گیرد. اگر شما قبلا آزمایش رایگان سیستم را امتحان نموده اید دیگر امکان آزمایش رایگان وجود نخواهد داشت.

اگر می خواهید پس از آزمایش رایگان، اشتراک خود را ادامه دهید. هنگامی که آزمایش رایگان شما به پایان می رسد، معمولا به طور خودکار عضویت ماهانه PlayStation Plus تمدید می شود و شما نیازی به انجام کاری برای ادامه عضویت نخواهید داشت. اگر ترجیح می دهید برای ثبت نام، طرح جدیدی را به سلیقه خود در PlayStation Plus داشته باشید باید پیش از اتمام دوره رایگان یک اشتراک جدید بسازید. این اشتراک، تمدید خودکار ماهانه شما را متوقف می نماید.

اگر شما بیش از یک اشتراک را خریداری نمایید آنها روی هم stack (بسته) می شوند. این بدان معنی است که اشتراک دوم تا زمانی که پایان نیفتد، شروع نخواهد شد. به عنوان مثال، اگر شما دو اشتراک سه ماهه خریداری کنید، شش ماه عضو PlayStation Plus خواهید بود.

اگر بخواهید می توانید پس از آزمایش رایگان، اشتراک خود را لغو نمایید. شما می توانید تا 24 ساعت قبل از آزمایش رایگان اشتراک خود را لغو کنید و متهم نخواهید شد.

لطفا نظرات خود را درباره اشتراک PlayStation Plus بازی های ps3 ،ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 12 =