ما به شما نشان می دهیم چگونه بتوانید بازی های نوستالژی کنسول سونی را در ps4 تجربه کنید.

PS4 و PS4 Pro دو کنسول محبوب در بازار امروز همراه با Xbox One X و Nintendo Switch هستند اما اگر می خواهید بازی های PS2 و PS3 قدیمی را بازی کنید ما را در ادامه مقاله همراهی نمایید. شما می توانید از طریق سرویس PlayStation Now در انگلیس، آمریکا و چندین کشور دیگر امکان پذیر می باشد.

Xbox One

بر خلاف سونی، مایکروسافت سازگاری با Xbox One را برای تقریبا 500 عنوان Xbox 360 ارائه می کند. شما می توانید به راحتی دیسک بازی و یا کد دیجیتال آن را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید و به راحتی از آنها استفاده نمایید. البته در مصاحبه ای رئیس کمپانی سونی در این مورد گفت: “با اینکه بازی های جذابی در گذشته ساخته شده ولی بازیکنان کنسول ps4 برای بازی های آینده هیجان بیشتری دارند و از همین رو ما در آینده قدم می گذاریم. ما مسلما تلاشی برای گذشته نمی کنیم و بر این باور هستیم که بازی های قدیمی در برخی مواقع چندان هیجان انگیز نمی باشد.”

همان طور که می دانید بازی های جذابی مانند Gran Turismo به خودی خود در تمامی کنسول های پلی استیشن حضور دارند و این موضوع نشان دهنده محبوبیت این بازی می باشند.

بازی های PS2 و PS3 را با استفاده از PlayStation Now بازی کنید

در حالی که شما نمی توانید بازی های قدیمی PS2 و PS3 خود را روی PS4 با استفاده از دیسک های قدیمی بازی کنید، گزینه دیگری وجود دارد: PlayStation Now.  با اینکه PlayStation Now همانند Xbox One نیست ولی به بازیکنان اجازه می دهد بازی های موجود را از طریق اتصال به اینترنت تجربه نمایند. این اتفاق به لطف streaming انجام می پذیرد. در واقع، سونی ادعا می کند که بیش از 600 عنوان برای انتخاب وجود دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این سرویس به شما اجازه می دهد تا بازی ها را برای استفاده آفلاین دانلود کنید. این موضوع برای کسانی ایده آل است که با اتصال به اینترنت کمتری قادر به مدیریت streaming نیستند. این سرویس برای PS4 و PC در دسترس است و مشترکان بالقوه را در انگلستان به مبلغ 12.99 دلار در ماه می رساند، هرچند که از روز اول به شما امکان دسترسی نامحدود به تمام 600 عدد را می دهد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی های ps2 و ps3 را در ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول پلی استیشن ۴ پرو PS4 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =