دستگاه تلفن همراه خود را به سیستم PS4 وصل کنید تا PlayStation خود را در هر کجا که هستید کنار خود داشته باشید. اپلیکیشن PlayStation قابلیت های متعددی دارد که ما در این مقاله شما را با آن آشنا می سازیم.

ماندن در بازی

اپلیکیشن PlayStation

همانطور که پیش تر گفتیم با داشتن این اپلیکیشن می توانید کنسول خود را همراه داشته باشید. از این برنامه برای مرور فروشگاه PS استفاده کنید و بازی مورد علاقه خود را برای کنسولتان دانلود نمایید. لیست دوستان خود را چک کنید تا ببینید که چه کسی آنلاین است. ثبت نام کنید، افراد مورد نظر خود را در لیست دوستانتان قرار دهید.

همیشه در کنترل

اپلیکیشن PlayStation

حساب PlayStation خود را مدیریت کنید، اطلاعات نمایه PSN را به روز نمایید، تنظیمات والدین را شخصی سازی و سفارشی کنید و قابلیت های بیشتر. شما حتی می توانید فروشگاه PS را در لیست فهرست خود قرار دهید و کد های کوپه را وارد کنید. سپس منظر بمانید تا آنها آماده شوند.

به روز نگه داشتن

اپلیکیشن PlayStation

همیشه چیزی جدید و هیجان انگیز وجود دارد. درخواست ها و دعوتنامه های دوستان شما مشاهده خواهد شد. شما همچنین می توانید تمامی نوتیفیکیشن های خود را دریافت کنید. حتی پیغام های دوستان شما از این طریق ارسال خواهد شد.

مرورگر و دانلود

فروشگاه PS را پیش از سفارش و خرید بازی ها و سایر محتویات بررسی کنید و کد های کوپن را با استفاده از دوربین یا صفحه کلید روی صفحه خود استفاده کنید. شما حتی می توانید محتوای سیستم ps4 خود را تنظیم کنید و از بازی های خود لذت ببرید.

پیام های اپلیکیشن PlayStation

از برنامه جدید PlayStationMessages برای مشاهده سریع آنلاین بودن خود استفاده کنید و برای ارسال پیام به دوستانتان از آن بهره مند شوید. شما همچنین می توانید همیشه با دوستانتان درباره بازی های مورد علاقه خود در حالی که از هم دور هستید صحبت کنید.

لطفا نظرات خود را درباره کاربردهای اپلیکیشن PlayStation به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =