با فرا رسیدن به نیمه ماه میلادی Gold Member های Xbox تنها تا پانزدهم این ماه برای دانلود بازی های Assassin’s Creed Syndicate و Streets of Rage مهلت دارند. این بازی ها تا 2 روز دیگر به قیمت اولیه خود باز خواهند گشت.

از هم اکنون تا 15 ماه May دارندگان اکانت طلایی Xbox می توانند بازی نوستالژی و کلاسیک SEGA، با نام Streets of Rage را بر روی پلتفرم های xbox1 و xbox 360 (به کمک شبیه ساز مدل های قدیمی بازی) دانلود و بازی کنند. همچنین در کنار آن دارندگان xbox1 می توانند، عنوان معروف و پر فروش Assassin’s Creed Syndicate را قبل از به اتمام رسیدن نیمه این ماه، تجربه کنند.

Gold Member های Xbox
تصاویری از بازی هایی که در نیمه دوم ماه May رایگان خواهند شد

این دو عنوان یاد شده در 16 ماه May جای خود را با دو بازی دیگر عوض می کنند. برای پلتفرم xbox1، دارندگان اکانت طلایی قادر خواهند بود تا آخرین اثر Kojima در کمپانی سونی و آخرین سری از نسخه اصلی بازی های Metal Gear Solid، یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را بازی کنند. این خبر توجه بسیاری از دارندگان این کنسول را به خود جلب کرده است. در همین زمان کمپانی Microsoft، بازی شوتینگ و پر طرفدار Vanquish را برای صاحبان اکانت پلاتنیوم xbox 360 به صورت رایگان در اختیار قرار خواهد داد.

هر دو بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Vanquish تا انتهای ماه May برای کاربران این اکانت های طلایی در دسترس خواهد بود. همچنین تمام این اعضا می توانند تا 31 ماه May میلادی بازی Super Mega Baseball 2 را دانلود و بازی کنند. شما می توانید لیست کامل این عناوین را در پایین همین صفحه مشاهده فرمایید.

لیست کامل بازی های May ماه 2018 برای Gold member های Xbox

Xbox1

  • (Super Mega Baseball 2 (May 1-31
  • (Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain (May 16-June 15

Xbox 360 (همچنین قابل بازی در xbox 1)

  • (Streets of Rage (May 1-15
  • (Vanquish (May 16-31

برای کسب اطلاعات بیشتر به ما بپیوندید.

رسانه کروکوگیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهارده =