آزمایش استریم بازی Assassin’s Creed Odyssey بر روی سامانه Google

چندی پیش شایعه ورود سیستم Stream توسط شرکت گوگل جنجال بسیاری به پا کرد. چندی پیش این رویداد به وقوع پیوست. اکنون سرویس راه اندازی شده است و ما اطلاعات کاملتری از آن در دست داریم و با شما در این زمینه به اشتراک می گذاریم.

بر اساس یک ایمیل ارسال شده به شرکت کنندگان، گوگل به کاربران اجازه خواهد داد که تا اواخر ژانویه 2019 به صورت رایگان Odyssey بازی کنند. پس از این زمان دسترسی شما از دست می رود و قادر به ادامه بازی نخواهید بود.

Google برای پیاده‌سازی سرویس استریم بازی خود (به نام Project Stream) بر روی کمک Ubisoft حساب کرده و در نتیجه این همکاری بازی Assassin’s Creed Odyssey به عنوان اولین گزینه برای آزمایش عملی این سرویس انتخاب شده است. برای شرکت در این آزمایش، به حداقل اینترنت با سرعت 25 مگابیت بر ثانیه احتیاج است.

سیستم Stream از طریق مرورگر Chrome متصل می شود و شما با حساب Google خود می توانید بین کامپیوترها عوض کنید. برای سرعت بخشیدن به راه خود، هر حساب را می توان با پرداخت 10 دلار شارژ نمود تا بتوان از طریق microtransactions خریداری کرد. بعد از آن، شما نمی توانید اعتبار بیشتری را برای خود خریداری کنید، از همین رو باید حساب های خود را نگهداری نمایید.

مسئله تاخیر در ارسال اطلاعات، در استریم بازی‌ها نسبت به فیلم و موزیک چالش بسیار جدی‌تری است. Google امیدوار است که این مشکل را برطرف کند. سیستم Stream بازی Assassin’s Creed Odyssey بر روی مرورگر Chrome با رزولوشن 1080p و افت فریم 60 اجرا می شود.

شما به یک حساب کاربری Ubisoft نیاز دارید و می توانید با یک کنترل کننده USB یا ماوس و صفحه کلید بازی کنید. گوگل اعلام کرد: یک مورد مشابه از کمپانی مایکروسافت جزئیات سیستم جدید xCloud را عرضه می کند. سرویس مایکروسافت دارای مزیت های بسیاری می باشد که به زودی تک تک آنها را می یابیم.

گوگل هم اکنون این بخش را در دسترس قرار داده چرا که کمپانی مایکروسافت قصد ندارد تا سال 2019 آزمایشات عمومی خود را آغاز نماید. ایمیل گوگل به شرکت کنندگان می گوید شما نمی توانید بر روی یک دستگاه هوشمند بازی کنید. در صورتی که کمپانی مایکروسافت اشاره ای به این موضوع نکرده است.

لطفا نظرات خود را درباره آزمایش استریم بازی Assassin’s Creed Odyssey بر روی سامانه Google برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =