بازی Call of Duty: Black Ops 4 جدیدترین عنوان از سری Call of Duty می باشد. تغییرات بزرگ و کوچک اعمال شده در این بازی مطمئنا برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در بخش زامبی بازی شاهد رخداد های بسیار متنوع و جالب هستید.

حالت چند نفره در بازی Call of Duty: Black Ops 4

حالت چندنفره جز ساده ترین مراحل است و بازی Call of Duty: Black Ops 4 تلاش کرده تاکتیتی تر از همیشه عمل نماید. مسابقات روند کند تری دارند ولی هنوز هم زمان کشتن محدود می باشد.

نقشه ها از ساختار سه لایه تشکیل شده و طولانی تر از Black Ops 3 خواهد بود. در نقشه ها با محیط های باز و گاها تنگ و باریک مواجه می گردید.

Specialist در بازی Black Ops 4 با تغییرات زیادی روبه رو شده است. در این عنوان شخصیت های جدید و برخی قدیمی به چشم می خورد که هر کدام هنوز سلاح و توانایی منحصر به فرد خود را دارند.

در Black Ops 4 نسبت به Black Ops 3 متخصص ‌ها حضور بسیار قدرتمند تری در جریان بازی دارند. شخصیت ‌های منحصر به فردی که با مهارت‌ های ویژه خود شناخته می گردند. مهارت ‌هایی که فقط بعضی اوقات و در جریان نبرد به کار برده می‌ شوند. Specialist نقش های متفاوتی را در بازی ایفا می نمایند.

شاید به جرات بتوان گفت بزرگترین تغییرات اعمال شده در بازی مربط به حالت های Heist و Control می باشد. بازیکنان بخش Heist را با یک اسلحه و پول آغاز می نمایند.

کاربران در جریان بازی با کشتن شخصیت های دیگر به جمع‌آوری پول می‌ پردازند تا از این طریق بتوانند مهارت‌ ها و تجهیزات خود را در بازی ارتقا دهند. به این نکته توجه نمایید که هر بازیکن تنها یک زندگی دارد.

حالت Control یک حالت مبتنی بر هدف است که شما را برای استفاده از تاکتیک های تخصصی بسیار تشویق می نماید. هر تیم، یک حمله و یک دفاع و 25 زندگی را به اشتراک می گذارد شما با از بین بردن تمامی دشمنان می توانید برنده مسابقه شوید.

حالت Control و در کل بخش چندنفره بازی Black Ops 4، بیش از همیشه تجربه ‌ای تیمی را به نمایش خواهد گذاشت و داشتن همکاری تیمی، کلید اصلی موفقیت در بازی می باشد.

در جریان بازی موفقیت شما بیشتر وابسته به اسلحه ای می باشد که انتخاب می کنید. و این که اگر در جریان تیر اندازی از Specialist و یا ترکیب تیم خود استفاده نمایید، به شما بسیار کمک خواهد کرد.

بخش زامبی

در حالت زامبی این بازی، شما قرار است که نقش یکی از چهار شخصیت موجود را در دست گرفته و با موجودات زامبی در دوره‌ های مختلف با اسلحه‌ های مخصوص همان دوره مبارزه نمایید.

زامبی Black Ops 4 دو داستان جداگانه و سه نقشه متفاوت دارد. این بخش سه حالت گوناکون نیز در خود جای داده است.

بخش اول که IX نام دارد و شما را به مبارزه گلادیاتور ‌ها با زامبی ‌ها می‌ برد. حالت دوم بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 نیز Voyage of Despair نامیده می شود و حالت سوم نیز تحت عنوان Blood of the Dead است. در تصویر شماره یک نمایی از حالت زامبی بازی را مشاهده می نمایید.

بازی Call of Duty Black Ops 4
تصویر شماره 1: صحنه ای از مبارزه با زامبی ها

البته در قسمت زامبی، یک حالت به نام Zombie Rush نیز اضافه شده که از تمامی قسمت ها آسان تر به نظر می رسد.

حالت Blackout

یک حالت جدید و بدون شک جذابترین بخش بازی Call of Duty: Black Ops 4 به حساب می آید.

حالت Blackout از بازی Call of Duty: Black Ops 4 مشابه حالت battle royale در بسیاری از بازی های پرطرفدار می باشد. Blackout دارای حالت چند نفره است و شما در آن می توانید با زامبی ها به مبارزه بپردازید.

Blackout مبارزات سنتی تک نفره را نخواهد داشت، بلکه مجموعه ای از ماموریت های انفرادی است که بر روی هر یک از شخصیت های بازی متمرکز می شود. Blackout یک گام بزرگ برای Call of Duty محسوب می گردد.

در روی نقشه بخش Blackout بازی، شاهد محیط‌ های آشنای زیادی هستیم محیط‌ هایی مثل جزیره Nuketown که طرفداران نسخه ‌های قبلی این سری، قطعا با آن آشنایی دارند. در تصویر زیر صحنه ای از حالت Blackout را مشاهده می نمایید.

بازی Call of Duty Black Ops 4
تصویر شماره 2: نمایی از حالت Blackout

نقشه بازی بیشتر در مناطق جنگلی جریان دارد و مناطق صحرایی با ساختمان های منحصر به فرد پوشیده شده است. شما احتمالا در بخش شمالی و غرب نقشه ابزار های بیشتری به دست می آورید در حالی که بخش شرق و جنوب، جای مناسبی برای نگهداری سلاح ها نیست. زیرا در این بخش بازیکنان بیشتر مشغول نابودی یکدیگر هستند.

تعداد افراد حاضر در بخش Blackout بازی همان‌طور که در حال حاضر از 100 نفر به 80 نفر کاهش پیدا کرده، ممکن است بازهم بر اساس بازخورد کاربران تغییر نماید.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی بازی Call of Duty Black  Ops 4 که به زودی منتشر می شود برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =