سری Captain Spirit از بازی Life is Strange به طور رسمی با جزئیات اندکی نشان داده شد. آنچه در بازی Captain Spirit و این فصل تاکنون مشاهده کرده ایم مسیر فصل بعدی بازی را به ما می گوید. بازی اصلی برای پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 عرضه خواهد شد.

معماهای بازی Captain Spirit شما را به خوبی به چالش می کشد و در برخی مواقع به صورت دستوری موضوعاتی را دیکته می کند.

هنگامی که Life is Strange برای اولین بار راه اندازی شد، صنعت بازی های ویدیویی در دوران طلایی بازی های ماجراجویی Telltale بود. چند ماه پیش روایت پیچیده Walking Dead و فصل 2 The Wolf Among Us به خوبی به یکی از بهترین داستان های بازی های ویدیویی تبدیل شد. همچنین Tales of The Borderlands سری بازی های Throne را به طور گسترده ای پیش بینی کرد. تا ژانویه 2015 یک سری ناهماهنگی ها در ارائه قسمت هایی از بازی Life is Strange اتفاق افتاد. محتوای Life is Strange داستانی ارزشمند دارد و این موضوع باعث موفقیت آن شده است. ابزارهای به کار رفته در بازی به طور کامل با آنچه در بازار وجود دارد متفاوت می باشد و این همان چیزی است که تاکنون انجام شده است.

سری Life Is Strange 2 دائما در حال توسعه است. شخصیت ها در واکنش به شرایط به شیوه های معنی داری تکامل می یابند و نشانه گیری یک تفنگ به سمت یک دوست می تواند به معنای مرگ یا زندگی باشد. این داستان، یک داستان خطی نیست. چرا که تصمیمات Max در داستان بازی Life is Strange نبض تمام ماجراها را همچون دقت یک ساعت به بازیکن منتقل می کند. Deck Nine نسخه ی Before the Storm را بدون المان های خارق العاده به بهترین شکل به تصویر کشید. اساس شخصیت پردازی در این نسخه بسیار با کیفیت طراحی شده بود. تا آنجا که صحبت ها و احساسات شخصیت های بازی همانند اشخاص واقعی در جامعه تاثیرگذار جلوه می نمود. این چیزی است که سری Life Is Strange 2 را موفق می کند و این موفقیت در بازی Captain Spirit همچنان ادامه دارد.

گرافیک بازی به قدری باکیفیت می باشد که بی شک با مشاهده تک تک صحنه ها اشتیاق ادامه بازی در شما موج خواهد زد. Life Is Strange هدف بزرگی را دنبال می کند و اگر شما در این بازی تازه وارد هستید کاملا از تجربه آن لذت خواهید برد.

بازی Captain Spirit در حال حاضر به صورت رایگان بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 در دسترس است. این بازی یک بازی پنج قسمتی می باشد و قسمت اول آن در روز 27 سپتامبر سال جاری (5 مهر) روی سه پلتفرم pc ،xbox1 و ps4 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =