به روز رسانی 4.3 بازی Fortnite برای پلتفرم های ps4 ،xbox و pc در حال حاضر در دسترس است. بازی Fortnite یک آیتم جدید در سبک Battle Royale به نام Bouncer معرفی کرد. Epic سازنده بازی Fortnite می گوید، این تنها تغییر این بروزرسانی نیست و تغییرات دیگری نیز در سلاح ها و ساختمان ها داده شده است.

بدون شک بازی Fortnite یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی محسوب می شود.

تغییرات در سلاح ها:

  • 10 درصد دقت Minigun افزایش یافته است (در حالی که آسیب آن به سازه ها اکنون 30 می باشد، این عدد پیشتر 25 بوده است.)
  • آسیب برای تفنگ های SMG ها، پیستول ها و LMG ها در برابر سازه ها حذف شده است.
  • شعاع انفجاری سازه های دفاعی برای C4s از 400 به 600 افزایش یافته است.
  • احتمال غارت مصالح 33 درصد کاهش یافته است.
  • در دسترس بودن مهمات انفجاری 50 درصد کاهش یافته است (در حالیکه مهمات قابل حمل برای اسلحه های سبک به 18 عدد افزایش یافته، این در حالیست که پیشتر این عدد 12 بوده است.)

کمپانی Epic Games گفت: ما این تغییرات را به طور دقیق تحت نظارت قرار می دهیم تا بتوانیم نکات مثبت آن را اندازه گیری کنیم.

نوع جدیدی تله (Bouncer) در بازی Fortnite ظاهر می شود. Bouncer در Treasure Chests ،Supply Drops ،Supply Llamas و floor loot یافت می شود. Bouncer را در بازی Fortnite می توان روی زمین یا دیوار گذاشت تا هنگامی که بازیکنان وارد می شوند آن ها را به هوا بیاندازد.

Fortnite به درد کسانی می‌ خورد که طرفدار مبارزات سریع و شلوغ هستند. بازیکنان و دوست دارن بازی Fortnite می دانند که در این بازی هدف گیری کلید پیروزی است. بازیکنان می توانند این بازی را برای روی پلتفرم های ps4، xbox1 و pc تجربه کنند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دوازده =