آیا بازی کمپانی Naughty Dog به پایان رسیده است؟

به نظر می رسد بازی Last Of Us 2 تقریبا به پایان رسیده باشد. Anthony Newman کارگردان بازی در توئیتر گفت کمپانی Naughty Dog به دنبال استخدام افراد برای پایان دادن به مدت زمان طولانی این بازی بوده است. این اصطلاح نشان می دهد که توسعه ممکن است نزدیک به پایان باشد. به گفته او ممکن است به زودی انتشار صورت بگیرد. در همین حال مدیر اجرایی این بازی می گوید در واقع به انتهای این پروژه رسیده اند.

کمپانی Naughty Dog بر روی پروژه دیگری هم اکنون تمرکز ندارد از همین رو در می یابیم منظور آنها انتشار همین بازی می باشد. Neil Druckmann رئیس Naughty Dog در April اعلام کرد Troy Baker و Ashley Johnson به اتمام رسیده اند. او گفت: “مهم ترین بخش های سینما در این بازی قرار دارد”. هیچ تاریخ انتشار یا حتی یک نسخه آزمایشی هنوز برای قسمت دوم The Last of Us اعلام نشده است.

وبسایت The Onion اخیرا داستان احمقانه ای مطرح کرده که می گوید این بازی در سال 2019 راه اندازی خواهد شد اما Naughty Dog با گفتن این اطلاعات محتوای بیشتری در اختیار بازیکنان قرار داده است. به طور معمول این زمان هیجان انگیز برای طرفداران پلی استیشن مشتاق است که بیشتر درباره آنچه که در آینده می آید بدانند. اگر کمپانی سونی در E3 2019 حضور داشته باشد اطلاعات کامل تری از این بازی به نمایش خواهند گذاشت.

بازی Last Of Us 2 در حال آمدن به PS4 است، اما کنسول PS5 با بازی PS4 سازگار خواهد بود، بنابراین عنوان Naughty Dog در سیستم جدید نیز بازی خواهد کرد. همواره با سایت crocogame همراه باشید تا از اتفاقات جدید آن مطلع شوید. مشتاقان این بازی همواره چم انتظار می باشند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Last Of Us 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =