بازی Cyberpunk 2077 در اوایل سال 2020 راه اندازی می شود که تقریبا شش ماه قبل از انتشار پروژه Scarlett و Playstation 5 وارد خواهد شد. او به GamerHubTV گفت که CD Projekt Red در حال حاضر بر روی نسل کنونی و رایانه های شخصی متمرکز می باشد، هرچند این استودیو نیز با توجه به سیستم های نسل بعدی تنظیم شده است. آیا RPG بلند پروازانه توسعه دهنده Witcher نیز به کنسول های جدید می آید؟

بر طبق طراح ارشد Miles Tost، این چیزی است که کمپانی CD Projekt Red به دنبال آن است. پروژه Scarlett در تعطیلات سال 2020 راه اندازی می شود، در حالی که شایعات می گوید PlayStation 5 نیز در آن زمان عرضه خواهد شد. Cowen & Company اولین گزارش تحلیلگر خود را منتشر کرد که نشان می دهد سیستم جدید سونی در فصل پاییز تعطیلات عرضه خواهد شد.

پروژه Scarlett و PlayStation 5 قبلا تایید شده که برای بازی های عقب سازگار است، بنابراین انتظار می رود که Cyberpunk 2077 در کنسول های جدید بازی کند. هر دو سیستم قدرتمندتر از سخت افزار کنسول نسل فعلی هستند، بنابراین احتمالا به نسل بعدی کنسول ها مربوط می شود که قابلیت های جدید سخت افزار ممکن است Cyberpunk 2077 را برای آنها به ارمغان بیاورد. بازیگر ماتریس Keanu Reeves نقش مهمی در بازی ایفا می کند، اما متاسفانه او نمی تواند آواز بخواند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 99بر روی پلتفرم های PlayStation 4 ،Xbox One و PC اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =