سازندگان نسخه جدید سری بازی تکنیکالی و تیراندازی Ghost Recon را در تاریخ 19 اردیبهشت معرفی خواهند کرد. در این مقاله از اتفاقات جدید در بازی Ghost Recon خبردار خواهید شد.

کمپانی Ubisoft آماده است تا از اتفاق جدیدی برای Tom Clancy’s Ghost Recon پرده بگشاید. ناشر این بازی اعلام کرد میزبانی آن در تاریخ 19 اردیبهشت آغاز شده و طرفداران آنها در سراسر جهان می توانند در این تاریخ اطلاعات مفیدی در مورد اتفاقات پیش رو کسب نمایند. یوبی سافت علاوه بر تاریخ و زمان رویداد، جزئیات دیگر در مورد جریان Ghost Recon را به اشتراک نگذاشته است، بنابراین هنوز مشخص نیست چه چیزی در آن روز نشان داده خواهد شد.

حقیقت این است که ناشر این رویداد را به Ghost Recon Wildlands 2017 متصل نمی کند و از زمان راه اندازی آن حمایت کرده است، نشان می دهد که این برنامه می تواند چیزی کاملا جدید باشد. جالب توجه است که لینک stream مرتبط به وب سایت Skell Technology می باشد. این به روز رسانی جدید به طور چشمگیری دو ماموریت تازه به تیرانداز تاکتیکی اضافه کرد که شامل استخراج یک مهندس Skell Tech که توسط Unidad دستگیر شده بود و به طور بالقوه آن را به رویداد Ghost Recon در این هفته متصل می کند، هرچند هنوز این اتفاقات تایید نشده است.

علاوه بر این دو ماموریت جدید، Operation Oracle جدید Ghost Team Leader و Major Cole D. Walker را معرفی کرد. بازیکنانی که این عملیات را تکمیل می کنند، دو پاداش جدید را نیز کسب خواهند کرد: Walker’s Bracelet (که یک Finisher جدید CQC را فراهم می کند) و Walker’s Tattoo برای مسلح کردن شما قرار می گیرد. Ghost Recon Wildlands برای PS4، Xbox One و PC در دسترس خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره اتفاقات جدید در بازی Ghost Recon به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره سایت crocogame را دنبال نمایید.

خرید بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دوازده =