اتمام بازی Pillars of Eternity II در 26 دقیقه

بازی Pillars of Eternity II یک اثر RPG در دنیای دزدان دریایی است که بازیکنان می‌توانند آن را به صورت تک‌ نفره انجام دهند. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های nintendo switch ،pc ،ps4 و xbox1 اجرا می شود. زمان اتمام بازی، بستگی به انتخاب ها و جستجوهای شما دارد. شما می توانید این بازی را بیش از 50 ساعت انجام دهید. در حالی که بازیکن در 26 دقیقه راهی برای اتمام این ضرب و شتم ها یافته است.

نگاهی کوتاه به بازی Pillars of Eternity II

بازی Pillars of Eternity II توسط شرکت Versus Evil به عنوان یک بازی موفق عرضه شد. از نظر گیم‌ پلی، بازی Pillars of Eternity II: Deadfire یک اثر نقش‌آفرینی با دوربین ایزومتریک است. در مسیر بازی با شخصیت‌های مختلفی روبه‌ رو می‌شوید و تصمیم ‌گیری ‌های شما، مهم ‌ترین ویژگی بازی می باشد. زیرا در انتخاب ‌هایتان در بخش داستانی می‌توانید بعضی از شخصیت‌ها را وارد تیم‌ تان کنید و با آن‌ها به ماجراجویی در دنیای بازی بپردازید.

بازی Pillars of Eternity II برخلاف نسخه پیشین دارای سیستمی جدید می باشد که در جریان آن می‌توانید جزیره‌های مختلف بازی را کشف کنید و با کشتی‌های دیگر رو به ‌رو شوید. همچنین دشمنان بازی می‌توانند کشتی شما را بخرند یا آن را از شما بدزدند. به همین دلیل باید حواستان به موارد این ‌چنینی در طول بازی باشد و نگذارید دشمنان شما را غارت کنند. از دیگر ویژگی‌های بازی Pillars of Eternity II می‌توان به فرستادن هم تیمی هایتان به ماموریت هایی خاص اشاره کرد.

نحوه اتمام بازی در 26 دقیقه

در ابتدای بازی Pillars of Eternity II ، کاراکتر Onin از امکانات Blessing برای گشودن کلیدها استفاده می کند. او باید کلیدها را بگشاید تا به مراحل بالاتر و دست یابی به ابزارها برسد. همچین او با استفاده از Blessing برای کمتر خسته شدن در بازی بهره می برد. زیرا در غیر اینصورت مسیر خسته کننده خواهد شد.

این موضوع را بدانید، اگر از امکانات Blessing استفاده می کنید (برای بدست آوردن 105,000 طلا) زمان بسیار اندکی از شما گرفته خواهد شد.

قدرت شما در بازی به قدری زیاد است که می توانید به صورت وحشیانه ای کاراکتر Eder را از پا در بیاورید. همچنین به صورت زیرکانه ای در نقش یک دوست به نابودی او بپردازید. درست همانند یک خفاش! این تراژدی تنها یک هدف دارد: کاراکتر Eder این بازی را پر از درد و اندوه می کند. به همین دلیل شخصیت Onin می خواهد Eder را از ابتدا نابود سازد تا از پیوستن آن به گروه جلوگیری کند. زیرا اگر Eder به Digsite بپیوندد حیله و نیرنگ بیشتری را به کار خواهد برد. دلیل این اتفاق این است که Onin می تواند زمان را بهینه کند اما Eder جنگنده، نمی تواند.

از آنجایی که Onin هیچ قایقی برای حبس کردن Eder در دست ندارد، باید او را نابود سازد. (این بازی یک نوع کسب و کار بی رحمانه را به نمایش می گذارد).

Onin باید به مراحل بازی اعتماد کند تا بتواند در این رقابت پیروز شود. او باید تمام تلاش خود را برای دستیابی به گنج و طلا به کار برد. همچنین از طریق ابزارهای به دست آمده، کشتی خود را ارتقا بخشد تا به منطقه نهایی بازی برسد.

Onin مراحل اصلی داستانی را باید کنار بگذارد تا به قسمت Ashen Maw برسد. زیرا قسمت اصلی بازی به صورت مستبدانه ای قفل شده تا Onin مرحله Ashen Maw را به اتمام برساند. در آن زمان، تمامی قسمت های قفل شده گشوده می شود.

اگر به تمام گفته های بالا که تجربیات یک فرد در بازی بوده توجه کنید، شما نیز می توانید بازی را به سرعت به اتمام برسانید.

بازی Pillars of Eternity II هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 و nintendo switch قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Pillars of Eternity II و نوع به پایان رساندن بخش داستانی آن، برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین این مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =