جدیدترین بازی کمپانی Jonathan Blow، بازی The Witness می باشد که به نظر می رسد بر روی کنسول nintendo switch نخواهد آمد. Eurogamer به Blow گفت که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای متصل کردن بازی The Witness به nintendo switch وجود ندارد، اما او هرگز نگفته است که درباره آن نگرشی ندارد. اگر این اتفاق رخ دهد، احتمالا Blow پروژه را به یک استودیوی متفاوت منتقل می کند زیرا تیمش بیش از حد مشغول است.

Blow هیچ وقت حرفی درباره اینکه بازی The Witness ممکن است بر روی nintendo switch اعمال شود نگفته است. او گفت ما برای مدت طولانی بر روی این بازی کار کرده ایم و می توانستیم port های بیشتری را انجام دهیم، اما احساس کردم که ایده خوبی خواهد بود که تیم را ترک کنم و کارهای جدیدی انجام دهم.

بازی The Witness تجربه‌ ی بسیار خاصی است و پازل‌های بی ‌نظیری دارد.

کمپانی Jonathan Blow اکنون در حال کار بر روی پروژه های جدیدی است. او گفت که ما واقعا در انتقال بازی The Witness کار نمی کنیم، اما می تواند تغییر کند. ما می توانیم کنترل و کیفیت کنترل را در خانه انجام دهیم. اما در حال حاضر هیچ کاری انجام نمی دهیم.

بازی The Witness در ابتدا در ژانویه (دی) 2016 برای پلتفرم های PS4 ،PC و xbox1 و یک نسخه iOS در سال 2017 برای این بازی منتشر شد.

با اینکه کنسول nintendo switch فروش بسیار خوبی دارد اما نمی توان فروش بالای کنسول های دیگر را نادیده گرفت.

پروژه فعلی  کمپانی Blow بازی به نام Sokoban است که توسعه آن هنوز در روزهای ابتدایی خود می باشد. به گفته این کمپانی این بازی بسیار عجیب و یک بازی مبتنی بر سطح است. سطوح زیادی در این بازی وجود خواهد داشت.

در حالی که پنج هنرمند در تیم حضور دارند، Blow یکی از دو برنامه نویس در بازی است. ظاهرا Blow قصد دارد که یک زبان برنامه نویسی جدید برای این بازی ایجاد کند.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی The Witness را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هجده =