رویداد PAX Aus، حدودا 5 سال است که در استرالیا برگزار می گردد. بازیکنان در این رویداد با بازی ‌هایی که قرار است در آینده منتشر شود آشنا خواهند شد و به آخرین اخبار بازی ها دسترسی می یابند.

غرفه سونی در PAX Aus شامل 40 ایستگاه خواهد بود و در میان بازی های قابل پخش، بازی های پر طرفداری همچون Resident Evil 2 ساخت شرکت Capcom، بازی LittleBigPlanet کمپانی Media Molecule و Sekiro: Shadows Die Twice کمپانی FromSoftware و عناوین دیگری به چشم می خورد.

بازی Spider Man که در کنسول PS4 به صورت انحصاری وجود دارد نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. بازی هایی همچون Knowledge Is Power Decades و Chimparty دارای PlayLink (با استفاده از نصب یک برنامه در تلفن همراه خود، از موبایلتان به عنوان کنترلر استفاده نمایید) می باشند.

علاوه بر این موارد بازی هایی همچون Blood and Truth ،Ace Combat 7 و Beat Saber برای PlayStation VR در دسترس خواهند بود.

انجمن global Penny Arcade برای PlayStation بسیار مهم می باشد. در رویداد امسال غرفه ها و رویداد ها پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهند داشت.

Patrick Lagana مدیر بازار یابی SIE Australia می گوید: “ما بسیار هیجان زده هستیم که این رویداد در استرالیا برگزار می گردد و بسیاری از بهترین گیمر های جهان در این رویداد حضور دارند”. او در ادامه بیان کرد: “ما به بازیکنان این فرصت را می دهیم تا برخی از منحصر به فرد ترین بازی های PS4 و PlayStation VR را تجربه نمایند”.

PAX Aus در 26 اکتبر با سخنرانی Rhianna Pratchett (نویسنده بازی های مشهوری همچون Sword Heavenly ،Edge Mirror ،Overlord و Rise of the Tomb Raider می باشد) آغاز می شود. در طی سخنرانی وی با طرفدارانش به گفتگو می پردازد و به برخی از سوالات آن ها پاسخ خواهد داد. هنوز لیستی از مابقی بازی های قابل پخش اعلام نشده است.

PAX Aus و EB (بزرگ ترین فروشگاه خرید آنلاین بازی در استرالیا محسوب می گردد) دو رویداد، بزرگ صنعت گیم در نیم‌ کره جنوبی کره زمین هستند. باید منتظر بزرگ‌ ترین رویداد PAX Aus در پنج سال اخیر باشیم.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی رویداد PAX Aus برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =