کمپانی Sumo Group خواستار خرید کمپانی The Chinese Room (که برنده چندین جایزه است) می باشد. The Chinese Room (یک استودیوی بازی ویدیویی در بریتانیا که برای بازی های اکتشافی منحصر به فردش شناخته شده است) توسط Dan Pinchbeck و Jessica Curry ساخته شده است.

The Chinese Room سازنده بازی های مهمی چون Everybody’s Gone to the Rapture (این بازی در روستای کوچکی در انگلستان که ساکنانش به طور اسرار آمیز ناپدید می شوند جریان دارد و شما باید دلیل ناپدید شدن ساکنان را دریابید) و Dear Esther (اولین بازی ویدیویی اکتشافی که توسط The Chinese Room برای مایکروسافت ساخته شده است. شما در جریان بازی باید یک جزیره نامعلوم را در Hebride کشف نمایید) می باشد. این تیم سازنده همچنین بازی ویدیویی Amnesia: A Machine for Pigs (شما در نقش Oswald Mandus یک کارخانه دار صنعتی هستید که علاقه ی قابل توجهی هم به ماجراجویی دارد. ماجرا با بیدار شدن شخصیت اصلی در یک عمارت مخوف آغاز می شود. در حالی که حافظه ی کوتاه مدت وی تقریبا به طور کامل پاک شده است و چیزی از اتفاقات اخیر به یاد نمی آورد.) را در کارنامه خود دارد.

The Chinese Room پنجمین استودیو ملحق شده به کمپانی Sumo Group تحت نظر Sumo Digital umbrella می باشد. Sumo Digital در حال توسعه بازی Crackdown 3 برای ماکروسافت است. این استودیو در سایر موارد انحصاری برای Xbox مانند Forza Horizon و Xbox Fitness نیز فعالیت داشته.

Jessica Curry اذعان داشته به دنبال مستقل شدن است و قصد دارد کار دیگری چون آهنگ سازی را در پیش بگیرد. اما Pinchbeck به عنوان مدیر خلاق The Chinese Room ماندگار می باشد و فعالیت خود را در Sumo Group ادامه می دهد. Carl Cavers مدیر عامل Sumo Group می گوید من واقعا خوشحال هستم که Dan تصمیم گرفته به Sumo Group ملحق گردد. زیرا توانایی های فوق العاده او باعث پیشرفت روز به روز Sumo Group خواهد شد.

Pinchbeck در مورد کسب و کار بسیار هیجان زده است و می گوید هدف ما پیشرفت روز به روز و شهرت جهانی است که تقریبا بیشتر راه را نیز پیموده ایم. Pinchbeck در ادامه بیان می کند در حال حاضر روی برخی مفاهیم جدید مشغول به کار هستیم و به دنبال آن می باشیم که بازی های جدید و جسورانه که در بین کاربران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار باشد تهیه نماییم.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید. تجربه و نکات آموزشی خود را برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + ده =