یکی از بهترین بخش ‌های کنفرانس کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، معرفی بازی جدید مجموعه Devil May Cry یعنی بازی Devil May Cry 5 بود. این بازی در نمایشگاه ‌های مختلفی از جمله Gamescom حضور داشته و خبرهای مختلفی از آن منتشر شده است. اخیرا بازی Devil May Cry 5 در نمایشگاه TGS 2018 نیز حضور به عمل آورد.

ما به تازگی این فرصت را داشتیم که Devil May Cry 5 را در TGS بازی کنیم. بازی دارای سه شخصیت قابل کنترل (که شامل بازگشت Dante، که شخصیت اصلی بازی و Nero و همچنین شخصیت سومی خواهد بود) می باشد.

در طول نسخه ی نمایشی با Divinity Statue مواجه شدیم که به عنوان یک مغازه عمل می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد که توانایی ها و تجهیزات را در طی مأموریت ها خریداری کنند. با رسیدن به بخش Divinity Statue بازیکنان می ‌توانند شخصیت خود را ارتقا بخشد و با پول واقعی orb خریداری نمایند.

گفته های Hideaki Itsuno در مورد استفاده از پول واقعی در بازی 

Hideaki Itsuno مدیر عامل کمپانی Capcom در طی بیانیه ای اعلام کرد وجود این سیستم به دلیل حق انتخاب به بازیکنان ضروری است. ما این توانایی را به بازیکنان می دهیم تا برای صرفه جویی در زمان Red Orb را جمع آوری و در زمان مناسب از آنها استفاده نمایند.

Itsuno گفت: “شما باید بتوانید بازی را همانطور که می خواهید انجام دهید.” خرید orb با پول واقعی در واقع گزینه‌ای اختیاری است که ما برای بازیکنان در بازی قرار داده‌ایم.

Itsuno در ادامه بیان کرد که ارتقا های اولیه، قیمت کمتری دارند و بازیکنان با مشاهده‌ی آن‌ها احتمال دارد دست به خریدنشان بزنند و رفته رفته مواردی دیده می شود که استفاده از آن‌ ها نیازمند مهارت بیشتری است و قیمت بیشتری نیز در پی خواهد داشت.

بازیکنان در جریان بازی می توانند با پول واقعی اقدام به خرید orbهای بیشتر نمایند. کاربران با این عمل قادرند Dante را زودتر از زمان معمول آماده کنند. بازی های اکشن به ما آموخته اند که در طی مراحل بازی یادگیری توانایی های جدید و کسب رتبه های بالاتر بسیار سخت است که این سیستم این روند را تاحدودی بهبود می بخشد.

این اولین بار نیست که چنین سیستمی در این سری از بازی ها وجود دارد. در بخشی از Devil May Cry 4 Special Edition از این سیستم استفاده شده است.

تاریخ انتشار بازی Devil May Cry 5

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ جمعه 17 اسفند ماه 1397 (8 مارس 2019 میلادی) برای کنسول ‌های ps4 ،xbox1 و pc منتشر خواهد شد.

 

One thought on “استفاده از پول واقعی در بازی Devil May Cry 5

  1. خرید گل آنلاین says:

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =