Hideo Kojima یک ویدیو جدید برای پروژه مرموز خود، Death Stranding ارسال کرده است. در توییتر منتشر شده، این ویدئو یک طرح کلی از یک دست و کلمات «ایجاد طناب» را نشان می دهد. موسیقی متن در برخی از صحنه ها به همراه نور چشمک زن بر روی اشیا حالت مرموزی به خود می گیرد. این ویدئو تاریخ 9 خرداد 98 به نمایش در می آید. بازی  Death Strandingاولین عنوان جدید Kojima از زمان مشارکت آن با Konami است.

تا کنون اطلاعات بسیار اندکی از این بازی منتشر شده و ما حدس می زنیم این خواست خود کوجیما بوده تا حس رمز آلود بودن بازی را در بازیکنان قرار دهد. این بازی دارای تعدادی از افراد مشهور، از جمله Norman Reedus بازیگر Walking Dead در نقش اصلی و همچنین Mads Mikkelsen، Lea Seydoux، Lindsay Wagner، Guillermo del Toro و Troy Baker در این بازی نقش آفرین هستند. ریدوس با صحبت کردن به مترو گفت هرگز چیزی شبیه آنچه که کوجیما در بازی انجام می دهد دیده نمی شود. او گفت: “این مفهوم تا به امروز در آینده قرار دارد. به جای اینکه همه افراد اطراف شما را از بین ببرند، همه را به هم متصل می کند.” “این یک بازی ویدیویی بسیار مثبت می باشد، اما در عین حال ترسناک و ناراحت کننده است.

این بازی در واقع یک تحول جدید به حساب می آید و ما تا کنون چیزی شبیه به آن را ندیده ایم. Kojima در جشنواره فیلم Tribeca در ماه آوریل، در مورد چگونگی گریه در Death Stranding صحبت کرد. تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده همچنین بازی Death Stranding برای PlayStation 4 و PC اعلام شده و از طریق همکاری میان استودیوی جدید Kojima، Productions و سونی عرضه خواهد شد. گزارش اخیر نیز اعلام کرد Death Strunning نیز ممکن است بر روی PS5 منتشر شود.

لطفا نظرات خود را درباره اطلاعات جدید بازی Death Stranding به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =