کنفرانس E3 2019 تقریبا در راه است.

نمایشگاه Electronic Entertainment Expo یکی از بزرگترین رویدادهای بازی در جهان می باشد و همیشه در بزرگترین اعلامیه های بازی قرار دارد. اگرچه این رویداد تنها سه روز به طول می انجامد، این نمایش به آرامی در حال گسترش است تا کل هفته را در درگیر نماید.  EAسالانه رویداد EA Play خود را برگزار می کند و ناشران بزرگ برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی خود را برگزار می کنند و در همین سال این رویداد با یک بخش Fortnite محدود خواهد شد. دراین مقاله تقریبا تمام چیزهایی  را که می خواهید بدانید موجود می باشد.

زمان و مکان E3 کجا است؟

E3 رسما از تاریخ 21 خرداد شروع و تا 23 خرداد ادامه دارد. این زمان برای ناشران بازی ها و کنسول ها یک فرصتبه حساب می آید تا ساخته شرکت خود را برای عموم به نمایش بگذارند. با این حال، رویدادهای غیر رسمی مجاور E3 خیلی زودتر شروع می شوند. Electronic Arts از E3 جدا شده است و در حال حاضر رویداد خاص خود، EA Play آخر هفته گذشته را میزبانی می کند. این رویداد تاریخ 17 خرداد در Hollywood Palladium آغاز خواهد شد.

از روز یکشنبه 919 خرداد، ناشرانی مانند Microsoft، Bethesda، Nintendo و Ubisoft قبل از شروع این رویداد، به کنفرانس های مطبوعاتی می روند که نشان دهند چه چیزی در غرفه های آنها نشان داده خواهد شد.

زمانی که کنفرانس برگزار می شود؟

کنفرانس مطبوعاتی رسمی EA Play در این سال برگزار نخواهد شد، اما EA اعلام کرده است که نمایشگاه های آن از این رویداد به اطلاع می رسند. سپس در روز شنبه، 18 خرداد نینتندو میزبان یک سری مسابقات می باشد. کنفرانس های مطبوعاتی روز یکشنبه 20 خرداد با شروع مایکروسافت و Bethesda آغاز خواهد شد. در روز 21 خرداد PC Gaming Show را مشاهده خواهید کرد و از کنفرانس های Limited Run Games، Ubisoft، و Square Enix نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سونی در سال جاری E3 را رد کرده است که به این معنی می باشد کنفرانس مطبوعاتی معمولی خود را برگزار نخواهد کرد و یا غرفه ای در نمایشگاه برگذار نخواهد کرد.

چگونه می توانم کنفرانس های مطبوعاتی را تماشا کنم؟

سایت crocogame تمامی اخبار مربوط به این کنفرانس را مرتب برای شما در دسترس قرار می دهد. در همین حال، نینتندو از کنفرانس مطبوعاتی خود به صورت مستقیم با جریان Treehouse که پخش بازی ها را به سیستم عامل های آن می دهد، پیروی می کند. نمایش PC Gaming در سیستم عامل هایی مانند Twitch جریان می یابد.

چه شرکت هایی در E3 حضور دارند؟

تعداد زیادی از توسعه دهندگان و ناشران، چه بزرگ و کوچک در E3 حضور خواهند داشت. البته، تنها بودن در آن به این معنا نیست که آنها چیزی برای اعلام یا نشان دادن دارند، زیرا این کنفرانس اغلب خانه هایی برای جلسات B2B بین توسعه دهندگان، ناشران، سرمایه گذاران و صاحبان مجوز است.

چه بازی هایی در کنفرانس E3 2019 وجود دارد؟

حتی چند هفته پیش تر از رویداد بزرگ، بسیاری از بازی ها به نمایش در آمده اند. بعضی از آنها برای مدتی شناخته شده اند، در حالی که دیگران به تازگی اعلام کردند که به زودی شاهد افزایش بیشتر خواهند بود. ما حتی می دانیم که برخی از بازی های منتشر شده مانند Apex Legends، این رویداد را برای اولین بار از اطلاعیه های قابل توجه از رویدادهای زنده آینده استفاده می کنند.

E3 برای عموم آزاد است؟

همانند چند سال گذشته، E3 بار دیگر برای عموم آزاد است، اما شما نمی توانید فقط به نمایش درآیید و وارد آن شوید. بلیط برای طرفداران بازی به مبلغ 249 دلار است، هرچند شما باید برای خطوط طولانی آماده شوید تا بیشترین چیزها را در طبقه نمایش ببینید.

پایه و اساس E3 چیست؟

این یک سوال به ظاهر احمقانه است، اما با توجه به اینکه اغلب اصطلاح “E3” استفاده می شود، باید در نظر نداشته باشید که چه چیزی در آن قرار دارد. E3 برای نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی کوتاه است، هر چند که تکامل یافته است و نام آن در چند سال اخیر کمی تغییر کرده است.

لطفا نظرات خود را درباره اطلاعات کنفرانس E3 2019 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 10 =