بازی Days Gone انحصاری برای ps4 می باشد که در Pacific Northwest (ناحیه ای از آمریکا) جریان دارد. Freaker ها آزادانه زندگی می کنند. موتور سواری در انتهای جهان می راند. بازی های Syphon Filter و Uncharted قبل از بازی Days Gone آخرین بازی های Bend Studio بوده اند. بزرگ ترین بازی که تاکنون Bend Studio ساخته Days Gone محسوب می شود. بازی Days Gone یک بازی بلند پروازانه در دنیای جهان باز و وسیع زامبی ها است.

آنچه که از بازی Days Gone از پیش می دانستیم

در نمایشگاه 2016 E3 از بازی Days Gone برای اولین بار رونمایی شد. سونی در یک تریلر، گیم پلی بازی را معرفی کرد. این بازی بازیکنان را برای دیدن موتور سواری به نام Deacon St John در یک دنیای ویرانه آماده می کند.

همانطور که می دانید داستان بازی در دنیایی جریان دارد که بیماری تمام فضای آن و Freaker ها را فرا گرفته است. اگر چه این موجودات شبیه به زامبی ها عمل می کنند ولی آن ها Freaker هستند. بدون فکر و با خشونت عکس العمل نشان می دهند. Freaker ها تمایل شدیدی به خون دارند و مانند زامبی در World War Z سریع حرکت می کنند.

اگر چه قرار بود بازی Days Gone برای ps4 در سال 2018 منتشر شود ولی شرکت سونی در ماه مارس (اسفند) اعلام کرد که انتشار Days Gone تا سال 2019 به تاخیر افتاده است.

آنچه که در E3 از آن اطمینان داریم

شرکت سونی در گذشته هیچ گونه اطلاعاتی درباره بازی Days Gone به طرفداران عرضه نکرده است. ولی ما انتظار این را داریم که شرکت سونی در تاریخ 21 خرداد (ساعت 6 PM PT / 9 PM ET / 2 AM) اطلاعاتی را درباره این بازی منتشر کند.

رئیس سونی shawn layden در رابطه با موج جدید بازی ها یا همان exclusive looks and deep dives on four (این موج شامل بازی های Death Stranding ،Ghost of Tsushi Spider-Man ،The Last of Us Part II می شود) نیز در E3 توضیحاتی می دهد.

آنچه که امیدواریم در E3 ببینیم

شرکت سونی همواره علاقه به ساخت بازی های بزرگ داشته تا ساخت تعداد بسیاری بازی کوچک. بازی Days Gone برنامه های ویژه ای ترتیب داده تا بتواند این بازی را بسیار باشکوه به جامعه ی بازی های ویدیویی تحویل دهد.

در پیرامون دشمنان بازی Days Gone بحث زیادی به میان آمده است. چرا که سازندگان دائما این نکته را به ما خاطر نشان می کنند که دشمنان این بازی اصلا زامبی نیستند. اما اینکه آن ها چقدر موفق به متقاعد کردن منتقدین و بازیکنان هستند، مشخص نیست.

توجه داشته باشید Bend Studio بعد از بازی Uncharted: Fight for Fortune برای کنسول Vita در سال 2012 بازی دیگری را منتشر نکرده است. سازندگان برای کنسول های PSP و PS Vita نیز چهار بازی ساخته اند. آن ها بازی های خوبی بودند، اما مقیاس آن ها به طور قابل توجهی کوچک تر از یک دنیای جهان باز در بازی Days Gone خواهد بود.

این بازی در تریلرها و دموها خوب به نظر می رسد ولی ما همچنان امیدواریم که Bend Studio در E3 2018 بیشتر کار کند و ما را برای انجام این بازی متقاعد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 9 =