از گذشته تاکنون شرکت Microsoft به خاطر نداشتن بازی های انحصاری به تعداد کافی، مورد انتقاد قرار می گرفت. احتمالا در پاسخ به این بازخورد، امروز شرکت Microsoft در کنفرانس مطبوعاتی اش (در نمایشگاه E3 2018) اعلام کرد این شرکت 5 استودیوی جدید به عنوان زیر مجموعه استودیوهایِ شرکت Microsoft تاسیس کرده است.

اولین استودیو The Initiative، در شهر Santa Monica است. این استودیو توسط Darrell Gallagher رییس سابق بازی Tomb Raider اداره می شود. استودیو در حال حاضر تیمی از استعدادها و نخبگان جوان تشکیل داده تا تجربیات خود را در زمینه بازی های جدید توسعه دهند.

Microsoft همچنین اعلام کرد استودیوهای توسعه دهنده State of Decay،Undead Labs، Forza Horizon و Playground Games را در اختیار گرفته است. آقای Spencer نیز تایید کرده استودیوی Playground بازی جدیدی با نام Fable 4 را در دست ساخت دارد.

در ادامه Microsoft تایید کرد که استودیوی Compulsion Games توسعه دهنده بازی We Happy Few و استودیوی Ninja Theory توسعه دهنده بازی Hellblade را نیز به دست گرفته است.

در توسعه استودیوهای در اختیار، Phil Spencer رییس Xbox اظهار کرد که تیم های به خدمت گرفته شده دارای استقلال عمل در ساخت بازی هستند. سرمایه گذار شرکت Microsoft به این تیم ها برای ریسک های بزرگتر و پیشرفت های خیره کننده در سطح جهانی منابع بیشتری اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 2 =